İyi okumalar <3
"Neden?""Olmaz jungkook, senle ben olamayız. Şimdi uzaklaş benden."
Birşey söylemesine izin vermeden ellerini yanaklarımdan uzaklaştırıp hızla ayağa kalktım, arkamı dönüp yavaş adımlarla ilerlerken belime dolanan jungkookun kolları beni ona döndürdü.
Göz yaşlarım daha tam durmamışken yerlerine yavaş yavaş yenileri ekleniyordu.
Bir eli belimi sıkıca sararken diğer eli yüzümdeydi. Yüzlerimiz yakınlığını korurken tam ağzımı açıp konuşacağım sırada dudaklarımdaki baskıyla donup kalmıştım. Beni öpüyordu.
Dudakları dudaklarımın üzerinde hareket etmeye başladığında hızla onu kendimden uzaklaştırıp yüzüne tokadı birkez daha geçirdim.
"Sakın! Sakın birdaha beni öpme!"
Hızla, koşar adımlarla oradan uzaklaştım.
Eve döndüğümde kapıda durup ilk başta göz yaşlarımı sildim, ne olur ne olmaz annem yada babam uyanıksa beni bu şekilde görmesinler diye.
Çantamda ki anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Şansıma kimseciklerden ses çıkmıyordu, hemen ayağımdaki, ayaklarımı mahveden topukluları çıkardım.
Odama çıktığımda hızlıca havuza düştüğüm için ıslak olan kıyafetlerimi çıkarıp yerine rahat ve sıcacık tutan geceliklerimi giymiş makyajımı silmek için küçük pufa oturmuştum.
Ayılmıştım fakat hala başım çatlıyordu, beni öpmek neymiş gösterecektim ben o kalın kafalı Jungkook'a zaten.
Cidden yaptığı çok... çok saçmaydı, aklım almıyordu fakat bir yandan da nedensizce hoşuma gitmişti.
Bunları düşünmeyi bırakıp makyajımı silmeyi bitirdikten sonra yatağıma geçip uzanmıştım.
Sabah erken olsa da enerjik bir şekilde kalkıp aşağıya indiğimde annem ve babamın çoktan kahvaltı masasını hazırladıklarını gördüm.
Yarın haftasonu'ydu, aslında Jin ile yarım kalan dağ evine gitme planını tekrardan devreye sokmak istiyordum.
"Baba, Jin'in şirkette önemli bir işi var mı?"
Babam başını tabağından kaldırarak gözlerini üzerime dikti.
"Hayır, neden sordun?"
"Onu iki günlüğüne kaçıracağım da."
"Yine nereye gidiyorsunuz bakalım."
Annemin sorduğu soruyu hemen cevapladım.
"Dağ evine...biliyorum geçen oraya giderken talihsiz bir kaza oldu ve hava yağmurlu yollar ise kaygandı ama şimdi gündüzken yola çıkacağız."
Babamla annem birbirlerine kısa bir süre bakış attıktan sonra babam cevabını söyledi.
"Peki gidin ama bu sefer aşırı dikkatli olmanızı istiyorum, tamam mı Ruby?"
"Tamam baba, çok dikkatli olacağız."
Heyecanla babama sarılıp ona öptüğümde oda bana karşılık vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...