İyi okumalar <3
Tekrar okula dönmeye karar verip okul boyunca kimseyle muhattap olmamıştım. Eve geldiğimde sıcak bir duş alıp direk yatağıma uzandım. Telefonuma bildirim gelmesi ile gelen bildirime baktım, yoongi den mesaj vardı.
~Ruby iyi misin? Bugün okulda ruhun çekilmiş gibiydin.
-Değilim yoongi, sorduğun için sağol.
~Hmm peki kendini iyi hissedeceksen sahile inip içini dökmeye ne dersin?
-Aslında çok iyi olur, birazdan evden çıkmış olurum.
~Tamamdır.
Üzerime kalın birşeyler giyip aşağıya indim.
"Anne ben çıkıyorum bir arkadaşımla buluşacağım çok geç kalmam."
Onun daha cevap vermesini beklemeden Nike blazer'larımı da ayağıma geçirdikten sonra evden çıktım.
Sahile doğru ilerleyip montuma daha çok sokuldum, cidden daha geçen hafta yaz mevsimindeyken şimdi kış ne ara gelmişti.
Sahile vardığımda gözüm yoongiyi aramıştı fakat daha gelmediğini anladığımda bom boş sahile doğru ilerleyip kumlara oturdum. Kumlar biraz da olsa sıcaktı.
Bugün olanları düşünmeye başladığımda gözlerim yine dolmuştu. Aptal gözyaşları, sizde dökülmeye yer arıyordunuz cidden. O jungkook'u da mahvedecektim ona sinirim her gün kat ve kat artıyordu.
Kafede görüştüğü yaşlı adam büyük ihtimalle doktordu ama ne doktoru? Aptal limonata boğazımda kalmayıp dikkat çekmeme neden olmasaydı bunların hepsi soru olarak kalmayacaktı şimdi.
Kendi kendime söylenirken omuzlarımda hafif birşey hissetmem ile arkamı döndüm, yoongi gelmişti.
Omuzlarıma kendi montunu örttükten sonra yanıma geçip oturmuştu.
"Seni okulda ruhsuzca dolaştıran sebep neymiş anlat bakalım."
"Sıkıldım yoongi. Hayattan, herkesten sıkıldım artık. Tam mutlu olacağım derken herşey daha da kötü oluyor."
"Böyle düşünme iyi düşün iyi olsun. Üzerindeki negatif enerjiyi at ki mutlu olabilesin."
Başımı onu onaylarcasına yavaşça sallarken o üşümesin diye kendi montunu omuzlarımdan alıp onun omzuna attım.
"Ben iyiyim böyle sen üşüme."
Peki dercesine tebessüm ettikten sonra yoongi'nin telefonu çalmıştı. Açıp kulağına dayadığında telefondaki kişiyi biraz da olsa duymaya çalıştım.
"Ne var jungkook?"
Demek Jungkook gıcığıydı.
"Ne! Tamam geliyorum."
Meraklı gözlerle ona bakarken beni cevapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...