İyi okumalar <3
Ben babama ne diyeceğimi bilemezken o tekrardan konuştu.
"Sana diyorum o jungkook seni neden eve bırakıyor!?"
Bağırmasıyla birlikte korkudan gözlerimi kapatırken mecbur yine yalan söylemek zorunda kalmıştım.
"O jungkook değildi baba taehyung'du. Yolda karşılaştık gece gece başıma birşey gelmesin diye beni eve bıraktı çocuk."
Babamın çatık kaşları gevşerken yalanımı yuttuğunu anlamıştım.
O sırada merdivenden gözlerini ovalayarak inen annem söylenerek yanımıza geldi.
"Ne oluyor gece gece bağırıyorsunuz? Yine bir uyutmadınız ya."
"Yok birşey canım sen çık bende geliyordum zaten."
Babam annemi geri odasına yollarken onun peşinden gitmeden önce bana parmağını sallamıştı. Bu şu demek oluyordu; bu konu daha bitmedi seninle sonra görüşeceğiz.
Babam ve annem odasına çıkarken bende kendi odama çıkmıştım. Jungkook gıcığı bugün bana iyi davranmıştı kafasını saksı düşmüştü herhalde.
Yarın okula gideceğim için erken yatmak zorundaydım. Yatağıma geçip uzandığımda alarmı kurup direk yatış pozisyonunu aldım.
Sabah kalkıp banyodaki işimi hellettikten sonra formamı giydim, bu gün biraz kendime özen vermek amaçlı yüzme makyaj yaptığımda güzel olduğumu bu gün de anlamıştım.
Evden çıktığımda montuma iyice sokulurken okula vardığımda yoongi'nin girişte bekleyeceğini bilmiyordum. Yanına ilerlediğimde beni gördüğü gibi sımsıkı sarılmıştı. Neye uğradığımı şaşırırken sarılışına karşılık verdim.
Benden ayrıldıktan sonra yüzümü incelemeye başladı ona soru dolu bakışlarla baktığımda ben sormadan cevaplamıştı zaten.
"Seni beklerken dondum burada, biraz ısınmaya ihtiyacım vardı."
"Neden bekliyorsun ki, jungkook artık hiçbir şey yapamaz bana."
"Hmm öyle olsun bakalım"
Başımı salladıktan sonra okula girmiştik. Sınıfa çıktığımız gibi yerime oturmuştum.
"Ah çok soğuk yaa neden böyle bir anda soğudu havalar?"
Hena montuna iyice sokulurken ona sarılıp ısınmaya çalıştım çünkü bende donuyordum ve sınıfın kliması bile işe yaramıyordu.
Taehyung yanımıza geldiğinde ikimizinde bakışları ona yöneldi.
"Bakıyorumda soğukta sığınacak yer bulamamış kedi gibi titriyorsunuz."
"Sanane tae git başımızdan."
Hena taehyung'a karşı çıktığında taehyung şakaklarını sabır dilercesine ovalayıp tekrar bize döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witness • JJK
Mystery / ThrillerRuby okuduğu okulundan talihsiz bir olay yüzünden alınır ve yeni okulundaki popüler çocuk Jungkook'un kuzeni olan Da Hun'u, gece yarısı ıssız bir sokakta hiç tanıklık etmek istenilmeyecek bir şekilde görür. Ruby gördüğü şeyi merak edip bu olayın asl...