Prolog

830 33 1
                                    

Rok 1348 - Anglia

Czarna śmierć. Epidemia opanowała świat, dotarła do Anglii. Tysiące ludzi zaczynało chorować. Pewna kobieta tak bardzo kochała dzieci i nie umiała pogodzić się z niedługim zachorowaniem jej potomstwa, które skutkowałoby śmiercią. Kobieta była czarownicą. Miała piątkę dzieci, troje synów i dwie córki. Od najstarszego - Nicolas, Elizabeth, Kyle, William, Abigail. Poprosiła duchy przyrody, aby jej dzieci były odporne na wszelkie choroby, aby ludzie nie mogli ich skrzywdzić. Czarownica zaczerpnęła moc z słońca, księżyca, ogromnej sosny i życia. Aby zaklęcie przypieczętować, potrzebna była ofiara z krwi. Czarownica przemieniła piątkę swoich dzieci w nieśmiertelne istoty, oraz samą siebie aby mogła nad nimi czuwać. Niestety aby prawo natury nie zostało złamane jednocześnie została nałożona klątwa na rodzeństwo. Słońce parzyło ich skórę, księżyc niewolił ich naturę, drzewo oraz roślinność dookoła stała się toksyczna, natomiast ludzka krew stała się niezbędnikiem do prawidłowego funkcjonowania.

Po krótkim czasie od przemiany, skutki uboczne ujawniły się. W dzień cierpieli na oparzenie słoneczne, zaś w pełnie nie umieli opanować pragnienia. Kwiaty przy drzewie sosny wyrzerało organizm jak kwas. Każda drzazga z drzewa sosny niemiłosiernie bolała i nie pozwalała ranie się zagoić do momentu jej usunięcia.

Piątka rodzeństwa jednak chciała wychodzić za dnia bez odczuwania cierpienia, dlatego wybłagali matkę o pomoc od jej przyjaciółki. Gdyż mąż czarownicy zachorował na czarną śmierć, czarownica postanowiła wykonać ostatnie zaklęcie dla dzieci. Czarownica wykonała dla pięciu wampirów biżuterie z niebieskiego kamienia szlachetnego - Lapis Lazuli. Dla synów stworzyła sygnety z owym kamieniem, natomiast dla najstarszej córki bransoletkę, a dla najmłodszej naszyjnik. Biżuteria miała w sobie zaklętą magię ochrony przed promieniami słonecznymi, dzięki czemu mogli wychodzić na słońce bez obaw o poparzoną skórę.

Vampire in LOVE / Stiles StilinskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz