30: Seni Seviyoru(M)

3.3K 211 259
                                    

Düşündüm taşındım ve artık isteseniz bile sınırları geri getirmemeye karar verdim, sınır yok artık!

Bu arada bu 31. Bölüm kanzksnksnsksndkmdmd bence gayet komik bu arada
Ben denk getirmedim cidden

Ve lütfen Smut sessizliğine bürünmeyin, yorum istiyommmm

İyi Okumalar..

****

*** 🚒nani nani yetişkin içerik nani nani🚒 ***

Seçtiği kelimeler, ıslak bedeni, yüzüne dökülen ıslak saçları, burnuma dolan tatlı feromonları, kızgınlıkta olmam hatta olmamız... Bu an, bulunduğum an beni ve kurdumu delirtmek için özel olarak tasarlanmıştı sanki.

Birkaç santim uzağımdaki dudaklara baktığımda titrediklerini gördüm. Yüzünde tereddüt yoktu, bakışlarında soru işareti yoktu. İstekle kavruluyorduk ikimiz de. Eşimin hislerini oldukça yoğun duyumsuyorken onun da benimle aynı durumda olduğunu fark etmemle istemsizce ona yaklaştım. Dudaklarımız birleştiğinde belini sıkıca kavramış, bedenini çekiştirmiştim.

Bedenindeki ısı artışı beni daha fazla delirtiyordu. Enseme ve omuzlarıma tutunan elleriyle olabilirmiş gibi daha da yaklaşmaya çalıştığında bedenimi ona bastırdım. Suyun altında çarpışan ıslak kasıklarımızla inlediğinde dudaklarımı bırakmış başını geriye atmıştı. Belime sarılan bacakları ve boynumdaki kollarıyla onun hapsinde kalmıştım. Olmaktan asla şikayet etmeyeceğim bir hapis...

Ellerim hızla kalçalarını bulurken parmaklarım sıkıca dolgun et parçalarını kavramıştı. Başını daha da geriye atıp istekle inlediğinde genzimden gelen hırıldamaya engel olamamıştım. Üzerindeki ıslak gömlek aramızda süzülürken dudaklarımı açıkta bıraktığı boynuna yönelttim. Geceden kalma izlerimin süslediği süt beyaz ten yenileri için beni davet ediyordu adeta. İlk durağım kokunun en yoğun olduğu feromon beziyken burnumu hafifçe sürtüp kokuyu derince soludum. Bedenim benden bağımsız hareket ederken ellerim omegamın bacaklarında, belinde, sırtında ve kalçalarında, ulaşabildiği her yerde geziniyordu.

"J-jeongin..."

İnlemeleri artarken göğsümü pençeleyen kurdum kontrolü ele almak için savaşıyordu. Tek elimi ensesine çıkarıp sertçe kavrayarak bana bakmasını sağlarken diğer elim dolgun kalçasını yakalamış işkence ediyordu. Zorla yüzüme bakmasını sağladığımda otoriter alfa yönümü daha fazla tutamayacağımı fark ettim. Kokusu... feromonları ve karşımdaki görüntü beni tetikliyordu. Kasığımı kalçasına itip kendimi hissettirirken dudaklarına fısıldamamı bıraktım.

"Söyle. Ne istiyorsun söyle."

Baygın bakışlarıyla kendini bana sürttüğünde tekrar hırıltılı bir inleme bırakmıştım. Havuz odasında yankılanan sesimle Hyunjin tırnaklarını omzuma geçirmiş, duyularımı tetiklemişti.

"Seni. Seni istiyorum. Beni dağıtmanı istiyorum."

İniltili ses tonu ve penisime sürtünen kalçasıyla mest olmuştum. Vakit kaybetmeden dudaklarımızı birleştirip dilimi aralıktan içeri ittim. Dudaklarımı büyük bir istekle kabul eden eşimin ensesindeki elimi yavaşça boğazına sarıp hafifçe sıktım. Avucumda hissettiğim yoğun titreşimle iniltili hırlamasını dudaklarıma bırakması bir olmuştu. Tutuşumu sıkılaştırdım.

Alfa kurdum onu kontrolü altına almak, üstünlük kurmak istiyordu. Omegasını, omegamı tekrar ve tekrar tatmin etmek istiyordum. Bedenimi, zihnimi, hareketlerimi kontrol etmek her saniye daha da zorlaşıyordu çünkü kollarımda kıvranan omega karşı konulması imkansız biriydi.

every day in heaven | hyunin, omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin