26: Omega Gecesi ya da Doğum?

1.9K 234 476
                                    

Bu bölüm çok önceden istenmişti ve aklımda bir yerlerdeydi, umarım güzel olmuştur..

Ha bu arada sanırım yavaş yavaş sınırı geri getirmeyi düşünüyorum ;)
Oy sınırı şimdilik yok ancak yorum sınırımız var artık ;)

Farklı kişilerde olmak üzere 450 yorum karşılığı yeni bölüm :) boş atılan emojiler sayılmaz he ;)

Kontrol etmedim, yazar yazmaz yayınlıyorum..

İyi Okumalar..

***

Yazar Pov.

"Hyunjin hayır"

Siyah uzun saçlı omega gün içinde yaptığı bilmem kaçıncı kez göz devirmesini bir kez daha eşinin kolları arasından kurtulmaya çalışırken gerçekleştirdi.

"Sadece bir gece ayrı kalsan bir şey olmaz Jeongin"

"Bebeğim lütfen, bunun illaki gece mi olması gerek? Ben atölyedeyken yapın"

Sadece bir kaç gün önce Hyunjin artık eşiyle birlikte aynı odayı paylaşmaya başlamıştı. Geceleri onun ellerini belinde veya yanaklarında hissetmek düşündüğü kadar kötü değildi. Güvende hissediyordu alfası onu sıkı sıkı sararken.

Jeongin iki gün önce eşinin isteğiyle boyattığı sarı saçlarını kucağında oturan omeganın göğsüne dayadı. Bırakın bir geceyi, bir saat ayrı kalmaya tahammülü yoktu.

"Adı üstünde omega gecesi?"

Soru sorarcasına konuştu Hyunjin. Dün Jisung gelmişti ve hemen daha öncelerde yaptıkları geceyi tekrarlamak istemişti. Hyunjin bu aktiviteye ilk defa katılacaktı ve çok heyecanlıydı. Ancak eşi asla söz dinlemiyordu, sanırsınız bir daha geri dönmeyecek.

"Hiç mi imkan yok?"

Jeongin üzgün gözlerle eşine baktığında Hyunjin başını iki yana sallayıp dudağını büzen alfasına küçük bir öpücük bahşetti.

"Çabuk bitsin o zaman"

Kucağından kalkan eşinin hala elini tutarken çaresizce mırıldandı. Hyunjin onun bu hallerine o kadar yükseliyordu ki bir kez daha geri dönüp öptü ince dudakları.

"Sabaha gelirim yanına"

"Ya! Yuh, ne sabahı? Sabah ne alaka?"

Hyunjin omuz silkip gideceği sırada tekrar tuttu elini Jeongin.

"Kim bunun kurucusu ya? Görüşeyim ben onunla bir"

"Seungmin. Eğer konuşmak istersen şimdi benim eski odamda hepsi beni bekliyorlar. Eminim ki senin yüzünden geç kaldığım için kızacaklar ha bir de konuşup Seungmin'den güzel bir ayar yiyeyim dersen gel beraber gidelim"

Sanırım bu uzun konuşma alfanın caymasında büyük bir rol oynamıştı ki başını sallayıp eşinin belinden ittirdi öne doğru.

every day in heaven | hyunin, omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin