23: Sen Önemlisin

2K 243 398
                                    

Bu bölüm kötü olmuş gibi hissediyorum, üzgünüm :(

Oy sınırı; 83

Yorum sınırı; 340 (lütfen! bir kaç kişi dışında kimse yorum yapmıyor, kırıcı)

Bu bölüm Changlix özel, istekler yönünde

Kontrol etmedilm..

İyi Okumalar..

***

Yazar Pov.

Uzun uğraşlar sonucunda kardeşinin gönülsüz ikna olmasıyla ona öpücük atarak arabaya bindi Felix. Hala çatık kaşları ile ona bakıyordu Jeongin diğer yandan eşinin belini tutuyordu. Hyunjin, göz kırpıp gözlerini kapatıp açkı. 'Sorun etme' der gibi. Felix umutla gülümseyip kardeşine el salladığında araba çoktan çalışmış ve yola koyulmuşlardı. 

Şimdi daha stresli hissediyordu, yanında ki alfanın o ağır, kendine has kokusunu olduğu yerden daha net alabiliyordu. Bu bile aklının fazlasıyla karışmasına sebep olurken arada ona kayan gözleri neredeyse her şeyi ele veriyordu. 

Changbin'in direksiyonu sıkı sıkıya tutan eli, diğer elinin profesyonelce açık olan pencere pervazında olması bile Felix'te hiç hoş etkiler bırakmıyordu. 

"Nasılsın?"

Evet gayet mantıklı bir konu seçmişti konuşma başlatmak için. Changbin içinden kendine biraz sövse de en mantıklı olan bu gibi görünüyordu. Aslında normaldi bile ancak ikisinin de heyecanını göz önüne alırsak biraz abes durmuştu.

Felix duyduğu sert, erkeksi ses ile ufaktan gülümsedi. 

"İyi, sen nasılsın hyung?"

Hyung demek istemiyordu ancak şimdilik demesi daha doğru olurdu. Changbin'in duyduğu hitap ile gülen suratı bir tık düşse bile bozuntuya vermedi. 

"İyi"

Evet. Konu bitmişti. Changbin daha derin bir konu açamadığı için kendine kızsa bile Felix artık geri durmak istemiyordu, nereye kadar böyle yabancı olarak takılacaklardı ki, bir yerden başlaması gerekiyordu.

"Dava düşer mi bu evlilikle?"

Hem konu açmak, hem de biraz öğrenmek amacıyla sorduğu soruyla gururla gülümsedi Felix. Changbin gelen soruya karşın derin bir bir nefes aldı, sonunda düzgün bir soru diye düşündü.

"Yüksek ihtimalle evet. Bugün karakola gittiğim zaman bunun için uğraşacağım, belgeyi sunduğumuz zaman hiç bir şey yapamaz"

Evlilik belgesinden bahsediyordu. Felix gülümseyip biraz daha rahatlaması gerektiği geldi aklına ve başını geriye yaslayıp konuştu.

"Bu evlilik bir yana, ikisi de gerçekten çok seviyor birbirini.."

Changbin yola bakıyor olsa bile tüm dikkati yanında ki güzel omegadaydı. Hem sesi heyecanlı çıkıyordu ve etrafı kaplayan kendi kokusu insanı hayallere daldıracak kadar baş döndürücüydü. Felix kendisine dalmış alfadan bir haber konuşmasına devam etti.

"Biliyor musun? Birbirlerinin ruh eşi olduklarını ilk zamandan anlamışlardı bile"

Felix bu sözlerini söylerken yanında ki alfaya baktı, kısık sesiyle umutla konuştuğunda Changbin ona bakma gereği hissetti ve ona gülümseyerek bakan omegayı görünce içinde asla tarif edemediği bir his uyandı. Yutkundu ve başını sallayıp güldü hafifçe. Şuan gerçekten çocukluk arkadaşının aşkını dinlemek isterdi fakat yanı başında duran omega tüm bunları engelliyordu istemsizce.

every day in heaven | hyunin, omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin