18: Bunları Hak Etmedin Omegam

2.3K 266 404
                                    

Bu sefer sınırın aşılması diğerlerine göre biraz uzun sürdü ama olsun bakalım

Bu arada Kurgu tuttu, sağ olun :)

Oy sınırı; 67

Yorum sınırı; 250

Kontrol etmedim

İyi Okumalar..

***

Yazar Pov.

Jeongin artık gerçekten dayanamaz olmuştu, odasında saatlerdir bekliyordu ancak en ufak bir şey sezmemişti. Belki bir şeyler hissetse onu oradan alabilirdi, bahanesi olurdu. Ancak hissettiği tek şey aşırı mutluluktu. Omegası şuan fazla mutluydu, bu tabi ki de alfayı da sevindirirdi ancak yanında başka bir alfa varken omegasının bu denli şen şakrak olması canını sıkmıştı.

Odanın içinde kaçıncı kez turladığını bilmiyordu bile ama oraya gitmemek için kendini tutuyordu ve bu oldukça zorlanmasına sebep oluyordu. Sonra üst kattan gelen kapının açılma sesini işitti ve asla düşünmeden hızlı adımlar ile çıktı odadan. Merdivenleri çıkarken de hızlıydı, ikişer ikişer çıktı zaten kısa olan merdiveni.

Gözleri odanın önünde ki gülümseyerek Felix'e bir şeyler anlatan omegasına döndü. Heyecanlı heyecanlı konuşuyordu ve yanında gülümseyerek onları izleyen Changbin'i fark etti.

"Çok sevindim senin adına Hyunjin"

Felix sevinç ve rahatlama dolu sesiyle konuştuğunda kaşlarını daha çok çattı alfa. Konuşmanın başını kaçırmış mıydı yani? O kadar hızlı gelmesine rağmen hemde..

"Ben gitmem gerek. Minho sızlanıp duruyor, işleri ona yıktım diye"

Elinde hala çalmakta olan telefonu sallayıp meşgule aldı ve cebine attı. 'Ne yani, işini bırakacak kadar önemli ne konuşmuş olabilir ki?' diye geçirdi içinden Jeongin. Sinirlendiğini hissediyordu hemde çok..

"Tamam"

"Bundan sonra sık sık görüşelim"

Changbin sıkıca omegaya sarıldığında Jeongin içinde ki kurdun ateşler saçtığını hissetti, yumruklarını sıktı. Omegasının o güzel ince beline kollarını sarmıştı ve omegası alfanın boynuna sarılmıştı. Gözleri kapalıydı ve dudakları kıvrılmıştı, feromonları desen aşırı pozitiflikten bayılmasını sağlayacaktı.

Kıskançlık ile doldu, taştı alfa..Hyunjin onun omegasıydı, kimse dokunamazdı ona..

Sonra göz göze geldiler omega ile, Hyunjin irkildi. Çünkü alfanın gözleri o kadar sertti ki, eli ayağı boşalmıştı. Yutkundu, ne olduğunu düşünürken Changbin aşağı inmek için harekete geçti. Jeongin yanından geçerken elini omzuna koyup ona gülümseyen alfaya karşı zoraki bir gülümseme takındı.

Onun kötü biri olmadığından emindi, ancak aklına öyle senaryolar geliyordu ki kafayı bile yiyebilirdi.

"Hyunjin sen geç odaya, ben birazdan krem ile geleceğim"

Felix misafirlerini geçirirken ardından seslendi, Hyunjin başını salladı ve odaya doğru adımladı. Tam kapıyı kapatacaktı ki alfanın gür sesini işitti.

"Ben sürerim Felix, gelmene gerek yok"

Omeganın gözlerinin içine sertçe bakarak konuştu, bir saniye bile ayırmadan irislerini. Aynı katta bulunan küçük banyoda bulunan kremi bulmak için oraya adımladı. Bu sırada Hyunjin büyük bir yutkunuş ile el mahkum odaya girdi ve gelecek olan alfayı bekledi.

every day in heaven | hyunin, omegaverse Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin