1.0

4.7K 300 284
                                    

Medyadaki Minho..
Bol bol oy ve yorum plsss

[Minho]
Her zaman ki gibi sabah erkenden kalktım fakat bu sefer şirkete gitmek için değildi
Babamın cenazesi için...
Evet babam Lee Minhyuk ülkenin en büyük  2 mafya sirketininden birinin sahibi benim babam .

En son girdiğimiz çatışmada bütün herkes çatışma alanına girince karşı şirketten bir ajan babama suikast düzenlemiş ve babamı öldürmüştü.
Kendi babanizi her zaman oturduğu koltukta ölü bulmak nasıl bir his bilir misiniz?

İşte ben biliyorum ve dünyanın en kötü hissi bu olabilir di. Şirkete ilk ben girmiştim ve onu öyle gören ilk kişi de bendim. Ağlamamam gerekirdi çünkü babam bana hep 'sakın karşımda ağlama,erkek adam ağlamaz özellikle benim oğlumsan' evet hep bunu derdi ve bende o akşam ağlayamadım sadece ölü bedenine bakabildim ölmeden önce onunla son kez konuştuğumda bana kardeşim Felix'e ve Jeongin'e sahip çıkmamı ve düşmanımız olan han holding'i almamı söylemişti. Bu bizim her zaman ki günlük konuşmamız dı aslında. Bende ona hep söz vermiştim han sirketini alicam ve kurucusu jongho yu babamın heykelinin önünde diz çöktürecektim babama söz vermiştim ve ben sözümü tutardım.

Ayrıca şirketin sahibinin oğulları benimle aynı okulda, Felix ve Jeongin dediğine göre gayet iyi insanlarmış sanırım. Okulda pek sosyal bir insan değilim bu yüzden onları pek görmedim hatta hiç görmedim dersem yeridir.

Bangchan hyung da onların çok kaba olduğunu ve tam bir mafya tipine sahip olduklarını söyledi aslında kime guvenecegimi bilemiyorum bu yüzden kendim öğrensem daha iyi olucak gibi duruyor .

Babamın dediğine göre onlar da bizim gibi dört kardeşmis En büyükleri Changbin ve Hyunjinmis. Daha sonra seungmin ve jisung varmış. En tehlikelilerinin Changbin  en kurnazinin Hyunjin en zekisinin seungmin olduğunu söylemişti babam.

Jisung ile ilgili tam bir bilgi toplayamamistik fakat babam onların şirketine bir şekilde sızmış ve jisung hakkında çok yararlı olduğunu düşündüğü bilgiler toplamış öldürüldüğü gece bize bunları anlatıcaktı fakat yapamadı...

Bize onunla ilgili söylediği tek şey onun sevimli görüntüsüne guvenmememiz gerektiği. Daha onun yüzünü görmediğim için abim ve kardeşlerim biraz araştırma yaptı ve onlara ait bir kaç fotoğraf bulmuşlar bu gün cenazeden sonra toplantıda konusucaktık.

Üstümü değiştirdim ve mezar yerine gittim her zaman ki gibi kalabalıktı babamın çevresi genişti ve bütün iş adamları buradaydı kalabalığın arasından kardeşlerimi bulup yanlarına gittim Chan hyung jeongini sakinleştirmeye çalışıyordu bende Felix'e yardım edicektim

Yanlarına gider gitmez Felix boynuma atladı. O an sırtını sıvazlamaktan başka bir şey yapamadım. "Abi neden böyle oldu neden onu yanlız bıraktık, hiç gitmememiz gerekirdi" Felix'in hıçkırarak söylediği şeyler beni daha da kötü yapıyordu ama aglamamam gerekirdi

"Felix bana bak" kafasını kaldırdı ve yaşlı gözlerle bana baktı "Olacağı varmış ki olmuş ama şunu unutma intikamını alicaz onun sakın üzülme" burnunu çekti "ama abi nasıl yapicaz?" Derin bir iç çekip yüzüne baktım "bunların hepsini toplantıda konusucaz kardeşim şimdi bunu düşünme sen" bunu söyledikten sonra tekrar ağlamaya başladı.

Biraz daha orada durduktan sonra şirkete gittik. Evet ne kadar acımız taze olsada babamın intikamını almadan gözüme uyku girmezdi ki bunu beni tanıyan herkes de iyi biliyordu

Sana söz veriyorum bana seni öldüren ajanı bulacağım ve kim olursa olsun onu doğduğuna pişman edeceğim...

Selamm
Nasılsınız
Kusura bakmayın bu bölüm biraz kısa oldu ama ikinci bölümü de gün içinde atmayı planlıyorum.
Ayrıca bu bölüm biraz daha tanıtım gibi oldu ve bir sonraki bölüm de Lee ailesi içinde gecicek
&Ayrıca "hermioneandwatty" Instagram hesabını takip ederek hikaye ile ilgili gelişmeleri takip edebilirsiniz💙
Bol bol oy ve yorum bekliyorum💗💗
Kendinize iyi bakın hoşçakalın

İ lost control [Minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin