Selaaam
Bu bölümde geleceği anlaticaz. Hepsi nerelere gemis neler yapmış diye. 3 sene sonrasi daha doğrusu. Bakalım işler nasıl ilerlemiş.
İyi okumalar..[Yazar]
Aradan 3 sene geçti. Koskoca 3 sene. Bu üç senede;
Changbin ve Bangchan üniversite son öğrencisiydi. İkiside aynı bölümü okuyordu. Söz yazarlığı. Fakat Bangchan bunun yanında işletmede okuyordu. Bangchan şirketin başına geçmişti. Changbin ise geçici olarak geçmişti. Seungmin üniversiteye gecene kadar o başta olucakti.Minho ve Hyunjin üniversite ikinci sınıftı. Minho dans eğitmenliği, Hyunjin ise resim öğretmenliği okuyordu. İkiside aynı üniversitedeydi bu yüzden sık sık konuşuyorlardı.
Jeongin, Felix, seungmin ve jisung ise lise son öğrencisiydi. Sınava hazırlanıyorlardı. Felix Minho gibi dans eğitmenliği istiyordu. Jeongin moda tasarımı, seungmin uluslar arası ilişkiler ve jisung ise yazılım mühendisliği. Hepsi sürekli çalışıyorlardı.
Bu süreçte babalarının ölümünü unuttular. Ah babaları nasıl mı öldü? İşte şöyle;
[3 sene önce]
Minho ve diğerleri bay hani kendi bahçelerine getirdiler. Babasının heykelinin önüne."Baba. Dediğimi yaptim. Katilin burda. Önünde diz çökücek."
"Asla öyle bir şey yapmam!" Adam karşı çıkmıştı. Minho silahı ile dizlerine sıktı. Adam acı ile yere yığıldı. Minho saçından tutup kafasını kaldırdı."Yüzüme iyi bak seni gerizekalı. Herşeyi mahvettikten sonra yaşayabileceğini mi sandın? Hemde hiç acı çekmeden. İstesem şuan bütün organlarını önüne dizebilirim. Ya dediğimi yap. Yada ben yaparım."
Adam heykelin önünde diz çöktü ve özür diledi. Onlarca defa özür diledi. En sonunda minho eline silahı aldı ve onu kolundan vurdu.
"Bu babamı öldürdüğün için." Diğer kolunu vurdu.
"Bu bizi küçümsediğin için" ve son olarak kafasından vurdu ve adam yer yığıldı.
"Bu da sevgilim için"Ve adamlarını çağırdı.
"Ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz"
"Evet efendim" adamlar bay hani götürdüler.Chan minhonun yanına geldi ve omuzunu pat patladı.
"Üzgünüm minho. Ama böyle olması gerekiyordu. Şuanlik sadece unutmaya bak. Belki ileride duzelirsiniz."
Minho sadece kafasını sallayabildi. Biliyordu çünkü.Duzelmeyecekti..
[Han holding]
Bir kaç adam hızla jisung ve diğerlerinin yanına gitti.
"Efendim.."
"Ne oldu?"
"Bay han.. O geldi."
"Ne?"
"Gelip kendiniz görseniz daha iyi"Hızla bay Hanın ofisine girdiler. Ve içeri girdiklerinde bay hani koltuğunda otururken buldular. Ölü bir şekilde.
Seungmin hemen yanına koştu ve nabzını kontrol etti.
"Ölmüş"
"İyi olmuş" Hyunjin konuştu.
"Yani soylenicek bir şey yok. Ölmesi gerekiyormuş ölmüş."
"Aynen öyle. Hadi gidip diğerlerine haber verelim."Hepsi odadan çıktı fakat jisung bekledi. Kendi kendine fısıldadı.
"Teşekkür ederim sevgilim."[3 sene sonra]
Şuanda hepsi çok mutluydu. Tek soru şuydu;Gerçekten mi?
[Minho]
Son dersin bitmesine 10 dk vardı. Telefonumu elime aldım ve Hyunjinden mesaj geldiğini gördüm.Lamajin
Minho dersin var mı?
Hayır bu son
Ne oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ lost control [Minsung]
FanfictionMinho Bangchan jeongin ve Felix babalarından onlara kalan büyük mafya şirketinin varisleridir . Babalarının hayattayken bir türlü kendi eline alamadığı han şirketinin sahibi jongho yu öldürme planı yaparlar fakat işler düşündüklerinden daha farklı o...