1.6

1.8K 129 178
                                    

Nasılsınız..
Yeni klavyeye geçtim bu yüzden yazım yanlışı olursa kusura bakmayın
Ayrıca bana klavyeye resim ekleyebileceğim bir uygulama önerir misiniz?
Şimdiden teşekkür ederim💙💙
İyi okumalar💙💙💙

[Minho]
Eve geldim ve çocuklara akşam geleceklerini ve jeonginin olayını anlattım. İlk başta şaşırmışlardı fakat sonradan güzel karşıladılar. Ardından herkes görev alarak hazırlığa başladı. Ben ve felix yemekleri hazırladı. Chan hyung ise bahçe deki masayı hazırladı. Jeongin mı? Hah o  hala geziyordu.

Aradan 1 saat geçti ve jeonginin hyunjin geldiler. Gittikleri yerden direk buraya gelmişler. Onlarda masanın hazırlanmasına yardım ettiler ve her şey hazırdı. Hazırlanmak için odama çıktım.10 dakika da hazırlandım ve jisunga mesaj attım

Sungie
Ne zaman geliyorsunuz
Her şey hazır
Jeongin ve Hyunjin de burdalar

Sungie💙:
Kapidayiz:)

Mesajı okumam ile hemen odadan fırladım ve kapıya yöneldim. Üstümü son kez düzelttim ve kapıyı açtım.
"Hoşgeldinizz"
"Hoşbulduk"
"Hoşbulduk"
"Hoşgeldin sungie"
"Hoşbulduk min min"
"Hadi geçin içeri"

Hepimiz birlikte içeri geçtik ve koltuklara oturduk.
"Hyunjin size anlatmıştır heralde" ben söyledim.
"Evet anlattı. Yani bizim için sıkıntı yok kardeşimizin kendi hayatı."
"Jeongin gibi biri ile de olucaksa hele hiç karışmayız"
"İyi o zaman. Ee gelin bahçeye geçelim yemeğe oturalım" herkes beni onayladı ve bahçeye geçtik

Yemeğe başladık ve hafif sohbetler ediyorduk. Jisung ile baya kaynastik. Bu yüzden ikimiz birlikte sohbet ediyorduk. Yemeği yedik ve etrafı topladık daha sonra bahçeye bir sistem kurduk ve film izlemeye başladık.

Jisung ile ikimiz en arkada oturuyorduk bizim önümüzde Hyunjin ve jeongin. Yan tarafımızda Chan hyung ve Felix onların önünde Changbin ve seungmin vardı. Hepimiz içecek ve mısırlarımızı aldık ve filmi izlemeye başladık.

Film devam ederken omuzumda bir şey hissettim ve o tarafa döndüm. Jisung kafasını omuzuma koymuştu ve gözleri yavaştan kapanıyordu.
"Hey jisung istersen benim odama gidelim orda uyuyabilirsin."
"Hayır diyemeyeceğim"
Onu kaldırdım ve odama yola aldım. Arkamdan beni takip ediyordu. Ona baktığımda uykulu hali ile cidden çok atesliydi. Ah ben ne düşünüyorum. Çocuk sadece masumca yatağımda uyuyacakti. Ama şimdi benim yatağımda yani...

Ben bunları düşünürken çoktan odaya varmıştım.
"Jisung burası gel" bunu dememle benimle birlikte içeri girdi. Battaniyeyi kaldırdım ve yatması için işaret ettim.

"Sungie gel hadi yat"
"Sen yatmayacak mısın?"
"N-ne?" Tanrım neden kekeliyorum.
"Gel istersen sende yat uykun var gibi"
"Rahatsız olmaz mısın?"
"Yoo niye olayım arkadaşımsın"
Biraz durdum ve konuştum
"Tamam o zaman"
Jisung battaniyeyi kaldırdı ve yanına yattım.

Yattığım gibi terlemem bir oldu. Ama benim odam hep serin olurdu. Şu an kıpkırmızı olmuştum.

Jisung kısa sürede uykuya dalmıştı. Uykulu iken hot olması fakat uyurkende çok tatlı olması adil miydi. Han jisung beni her seferinde mahvediyordu. Jisung'u izlerken bende uyuya kalmışım.

Hyunjinin beni uyandirdiginda jisung hala yanimdaydi
"Hyung biz gidiyoruz jisung'u da uyandırıyorum."
"He tamam Hyunjin bende kalkayım."
Uyandım ve ilk önce saate baktım. Gece 2. Bu kadar mı oturdular cidden.

İ lost control [Minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin