Anyong yorobun
Yeni bölümmm
Bunu attığımda sınavlarım bitmiş olucak
Bu yüzden daha sık bölüm atabilicem.
Ayrıca aranızda RP ile ilgilenen varsa yorumlara yazsın. RP grubumuza alabilirimmm. (Instagram)
İyi okumalarrr[Hyunjin]
Jeongin ile arabaya bindik ve pratik odasına doğru sürdüm. İkimizde konuşmuyorduk. Arabanın içi çok sessizdi. Acaba yaptığım hareketten dolayı alındı mı? Ama Chan hyung bizi o pozisyonda gorseydi kim bilir ne düşünürdü. Kızabilirdi. Onu düşündüğüm için ittim. Biraz fazla itmiş olabilirim.Sessizliği bozmak için konuştum
"Bebeğim"
"Hm?"
"Bana kırgın mısın"
"Yoo"
"Emin misin?"
"Hayır Hyunjin neden kırgın olayım. Alt tarafı beni gülle atar gibi attın."
"Ama bebeğim Chan hyung bizi öyle yakalasaydi kızabilirdi."
"Bunu yapicak son kişi Chan hyung Hyunjin"Biraz düşündüm ve çimenlik bir araziye geldiğimiz de arabayı sağa çektim.
"Hey ne oldu"
Cevap vermedim ve arabadan indim.Onun kapısını açtım. Arabadan indirdim ve sırtını arabaya yasladım. Konuşmasına izin vermeden yakasından tutup dudaklarına yapıştım.
Bir kaç saniye karşılık vermedi. Daha sonra şoktan çıkmış olucak ki karşılık verdi. Ellerimi beline doladim ve yavaşça okşamaya başladım.
Agizindan küçük bir inleme kaçırdı ve araya dillerimizi kattım. Ellerini omuzum atti ve ayaklarını belime doladı.
Öpüşlerimi boynuna indirdim. Ellerini saçlarıma daldirdi ve hafifçe çekti. İnlemelerini tutmak için bir elini agizina götürdü.
"Hhyunjin" dinlemedim ve devam ettim.
"Hyunjin duralım"
"Ne? Neden? İstediğin bu değil miydi?"
"Evet ama.."
"İstemiyor musun?"
"Ya.. şey.."
"Peki boşver"Onu kucagimdan indirdim ve üstümü düzelttim.
"Hadi gidelim alalım onları."
Ses çıkarmadan arabaya bindi ve bende surmeye başladım. Bir anda neden fikri değişti anlamadım. Ama o istemiyorsa onu zorlamayacaktım.
[Felix]
Changbin hyung ile otobüsteydik. Uzun bir trafik vardı sanırım. Ama bu bir yandan iyi olmuştu. Daha çok sohbet edebildik. Onu daha yakından tanıma fırsatım olmuştu. Bugün hakkında konuştuk.Changbin hyungu ilk gördüğüm zaman çok kaba, sert, havalı biri sanmıştım. Ama tanışınca gerçekten çok tatlı biri olduğunu anladım.
Bana karşı çok nazikti. Bir şey yapmak için agizimin içine bakıyordu resmen. Veya en ufak şeyde "alındın mı?" , "Eğer beğenmezsen yapmayız" , "İstedigin bir şey var mı?" Gibi sorular sordu.
Böyle kas yığını bir adam nasıl böyle tatlı olabilirdi hala inanamamistim. Eğer birinden hoslanmasaydim kesinlikle ona aşık olurdum.
Çünkü ona karşı nedenini bilmediğim bir yakınlık vardı içimde. Sanki onu uzun zamandır tanıyordum. Ayrıca içimde bir ses bütün buluşma boyunca beni yiyip bitirdi.
Ona bir şey söylememi istiyor. Ama ne olduğunu bilmiyorum. Onun boynuna atlayıp sıkı sıkı sarılmamı , hiç bırakmamamı söylüyor. Ama nedenini bilmiyorum.
Ben düşüncelere dalmışken Changbin hyungun uyuduğunu fark ettim omuzuma yaslanmıştı. Az önce ben uyuduğum için uyumamış olmalıydı.
Onun yüzünü izlerken telefonum titredi. Gelen bildirime baktım. Jeongin yazmıştı. Hyunjin ile date yapicaklardı. Acaba dönmüşler miydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ lost control [Minsung]
FanfictionMinho Bangchan jeongin ve Felix babalarından onlara kalan büyük mafya şirketinin varisleridir . Babalarının hayattayken bir türlü kendi eline alamadığı han şirketinin sahibi jongho yu öldürme planı yaparlar fakat işler düşündüklerinden daha farklı o...