3.0

1.1K 104 53
                                    

Selammm
Nasılsınızzz
Ben yine kötüyüm. Umarım siz iyisinizdir.
İyi okumalarrrr.

[Hyunjin]
Öğle arasına girmistik. Hepimiz anlaştığımız yere gelmişti. Ama herkes çok sessizdi. Masada ne olduğu bilinmez bir gerginlik vardı. Chan hyung ve seungmin birlikte aynı kitabı okuyorlardi. Onların sessiz olması normaldi. Felix ve Changbin hyung da hiç konuşmuyordu. Onları bu sabah evden çıktıktan sonra hiç birlikte görmedim. Normalde birbirlerinin peşinden ayrilmazlardi.

Minho ve jisung..

Ah onların arasında bir sıkıntı oldugu çok belli. İkiside çaktırmadan(?) Birbirlerine bakıyorlar. Ama gergin bakislardi. Sanki birbirlerine bir şey söylemek istiyor gibilerdi. Söyleyin bitsin işte ya. Of ne sıkıcılar.

"Ahh yeter bee" sessizlikten sıkıldığım için konuştum.
"Olm noldu lan size böyle göt olmussunuz"
"Hyunjin?" Changbin hyung konuşmuştu. Eğilip selam verdim ve devam ettim.

"Niye böyle sessiniz yaa. İçim şişti valla."
"Ne yapalım Hyunjin halay mi çekelim?" Jisung konuşmuştu.
"Evet. Hadi yapalım. Tey tey." Jeonginin bir elini tuttum ve oynamaya başladım.
"Bebeğim otur herkes bize bakıyor" jeongin beni oturttu. Cidden iki dakika da herkes bize bakıyordu. Başka işleri yokmuydu bunların!

"Öncelikle, Chan hyung ve seungmin kapatın şu kitabı. Sohbet edicez" dediğim ile kitabı kapattilar. İlk hedefim tamamdı.

"Changbin hyung ve Felix. Siz niye bugün boylesiniz?"
"Bir şey yok Hyunjin" Felix konuştu.
"Ah bebeğim beni bunlarla kandıramazsın insan sarrafı var burda."
"Bebeğim?" Changbin hyung konuşmuştu.

"Yanlış anlaşılmasın o anlamda demedim benim bebeğim burda yoksa" deyip jeonginin yanağını öptüm. O güzel gozlerini kısıp gulumsemisti. Ey ahali duyun beni.

HWANG JEONGİNE ASİGİM.

Neyse biz konumuza dönelim.

"Cidden aranızda bir şey var normalde hep konusurdunuz. Şuan agizinizı yarrak açmıyor"
"Hyunjin!!" Jeongin kızmıştı.
"Özür dilerim bebeğim"

"Bir şey yok Hyunjin gayet iyiyiz. Sadece konusucak konu yok" changbin hyung açıkladı.
"Peki öyle olsun." Bu ikisini sonra halledicem. Şimdi asıl hedefimize geliyoruz."

"Minho ve jisung?"
"Efendim?" Jisung söyledi.
"Sizde bir bok olduğu kesin. İkinizde birbirinize bir şey söyleyecek gibisiniz ama sadece kaçamak bakışlar atiyorsunuz. Ne söyleyeceksiniz söyleyin rahatlayalım"
"Cidden bir kaç defa bende yakalım. Tuhaf tuhaf bakisiyordunuz. Konuşun bitsin işte" jeonginde bana destek vermişti. Bu adama aşık olduğumu söylemiş miydim?

"Bir şey yok gayet iyi aramız. Öylesine bakıyorum. Ayrıca herkese bakıyorum sadece minho hyung değil." Dedi jisung
"Aynen öyle gözüm kaymış olabilir." Ona ekledi. Şuan inandık.

"Peki ama sizde bir bok var hissediyorum."
"Hyunjin sen bu aralar çok küfürlü konuşuyorsun."
"Özür dilerim güzelim bir daha olmaz"

Bu sefer sohbet etmeye başladılar. İşte istedigim ortam buydu.


[Changbin]
okul çıkışı gelmişti. Hepimiz ayrıldık ve evlere yol almaya başladık.

Kısa süre içinde vardık ve yemek yiyip odalarımıza çekildik.

Bir süre sonra jisung'a mesaj attım. Onunla bir şey konuşmak istiyordum. Bu durumda sanki bana yardım edebilecek tek kişi oymuş gibi geldi.

Quakka🐿️

İ lost control [Minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin