Aşklar selam bir kaç mantık hatası gibi şeyler olmuş onları duzelticem
Şimdi bu dört kardeşin soyadı neden farklı şimdi şöyle ki bu ficde soyadlari onların ilk ismi yani Lee Yang jeongin ve Lee Bangchan olucak
Ayrıca Han Hwang Hyunjin
Han seo changbin
Han kim seungmin
Biliyorum ki zaten ilk isimlerini kullanmayacağım o yüzden pek aldırış etmeyin
Bol bol yorum ve oy plss[Minho]
Hepimiz birlikte şirkete gittik ve toplantı odasına doğru yol aldık. Babamın odasının önünden geçerken kapısının açık olduğunu görüp içeri girdim ve masasının üstünde bir kutu olduğunu gördüm.Sekreteri Yeji'yi çağırıp "Bu nedir kim getirdi bunu?" Dedim. Yeji "Han şirketinden gelmiş bay Lee sizin için sanırım. Belki özeldir diye okumak istemedim" "tamam Yeji teşekkür ederim" kafası ile selam verip geri işine döndü ben ise kutuya yöneldim üstünde bir not yazıyordu
Başınız sağolsun. Şirketi devretmeden ölmesi kötü oldu umarım şirketiniz batmaz. Konuşmak isterseniz her zaman iletişim numarasını arayabilirsiniz..
Tekrardan geçmiş olsun~Han holding'den Hwang Hyunjin
Gördüklerim ile şok geçirdim hem babamı öldürüp hemde nasıl böyle umursamaz bir piç olabiliyordu. Birde kendi sirketinin logosu olan çikolatalardan göndermiş. Hah! Tuzlayayımda kokma be!
Elimde ki kutu ile toplantı odasına girdim ve çocuklar çoktan oturmuş beni bekliyorlardı. Yerime oturdum ve kutuyu ortaya attım.
"Bu nedir Minho?"
Derin bir iç çektim
"Han holdingin oğlu piçwang Hyunjin göndermiş" jeongin şaşkınca yüzüme baktı "Hyunjin mi demek istedin abi" dedi Felix kafamı salladım. "Ha şu yakışıklı çocuk" jeongin olduğu yere daha çok yerleşirken konuştuTek kaşımı kaldirip ona baktım "Yakışıklı derken?"
Jeongin bir anda diklesti "Şey yani iyi çocuk anlamında dedim gideri var yani o yüzden yoksa düşman şirketin oğlu yani başka bir şey yok"
"Ooo bakıyorum ki birileri düşmanına aşık olmuşş. Kardeşim sende neler var öyle"
Jeongin kipkirmizi bir şekilde ayaklarına bakmaya başladı.
"Yeter artık susun! Aşk meşk işleri sonraya kalabilir. İlk önce iş..."
Abim her zaman ki konuşmasını yapıyordu
"..Felix bana bulduğun bilgileri göster""Bakın şimdi bir kac bilgi topladık. Sadece onları daha derin araştırıp bir şekilde en derine sızmamız gerek. Onları daha önce görmemiş sadece Minho var ve bu nasıl olur hala anlayamiyorum fakat bunu şimdi uzatmayacağım." Bu dediğine karşı göz devirdim. Hayır yani belki etrafımla ilgilenmiyorsam. Önümde oturan adamı fark etmemiş olabilir! Bu çok normal!
"Devam ediyorum sosyal medya hesaplarından ve internetten Felix bizim için araştırma yaptı bir nevi onları şey yaptı skalt.. slakt-"
"Stalk abi stalk sen yaşlısın bilmezsin"
"Bana bak Felix sizin şu aşık olduğunuz kişi için yaptığınız şeyi ben yapmıyorum"
"Onu nerden çıkardın şimdi yaa aşık olduğum kişiye yapsam changbin salağına niye yapayım" göz devirdi
"Çünkü onu daha bı incelikle arastiriyordun" jeongin dedi ve ardından felixden koluna bir yumruk kazandı.Bende onları gülerek izliyordum ciddi ciddi kardeşlerim düşman şirketinizin oğullarına vurulmuslar bir Chan hyung kaldı ki o da gay olacak son kişi diye düşünüyorum bu yüzden tek sağlam o ve ben varız.
Ayrıca ne kadar yakışıklı olabilirler ki?"Felix lütfen fotoğrafları aç ve bize göster" Felix kafa sallayip fotoğrafları açmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ lost control [Minsung]
FanfictionMinho Bangchan jeongin ve Felix babalarından onlara kalan büyük mafya şirketinin varisleridir . Babalarının hayattayken bir türlü kendi eline alamadığı han şirketinin sahibi jongho yu öldürme planı yaparlar fakat işler düşündüklerinden daha farklı o...