4.0

915 79 62
                                    

Selaam
Nasılsınız umarım iyisinizdirrr
Ben idare eder işte.
Neyse devaaam
İyi okumalarrrr
Niye her şeyi uzatiyoruuum HCJXNDİXKDKD ay çok komigim

[Felix]
Sabah erkenden uyandım ve minho hyungun odasına adimladim. Sessizce kapısını açtım. Hala uyuyordu. Bende mutfağa indim.

Dün gece anlattıkları..
Demek ki hala jisungu seviyor. Ama tekrar red yemekten korkuyor. Ona yardım etmek istiyorum ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Acaba dün duyduklarimi diğerlerine anlatmalı mıydım? Bir süre içimde tutsam iyi olucak.

Hemen kahvaltıyı hazırladım ve diğerlerinin gelmesini bekledim. Hepsi yavaş yavaş aşağı indi. Minho hyung her zaman ki gibi en son indi. Ama pek enerjik değildi.

Hepimize günaydın dedi ve masaya oturdu. Yemeyi bitirdik ve odalarımıza gittik. Hazırlandıktan sonra hyunglar bizi okula bıraktı ve kendileri gittiler. Sınıfa girdiğimizde jisung ve seungmin çoktan gelmişlerdi. Bizde yerlerimizde oturduk.

"Hoşgeldiniz." Seungmin söylemişti.
"Hoşbulduk." Jeongin söyledi.
"Felix sen iyi misin?" Jisung sordu.
"İyiyim."
"Yüzün niye asık?"
"Uykumu alamadım ya o yüzden." Basıyla onayladı.

Daha sonra telefonuma gelen bildirim ile telefonu açtım. Changbin hyungdu.

Kas Adam💪

Felix
Derse girdin mi

Hayır hyung
Giricem şimdi

Öğleden sonra işin var mı?

Hayır yok eve gecicem
Neden?

İşin yoksa kafeye gidelim mi?
Otururuz
Kahve ısmarlarım

Bu benimle date yapmak için bir bahane mi acaba?
Hm seo changbin?

Belki

Benimle flört etmeyi seviyorsun anlaşılan
Aşık mısın bana?

Bilmem öyle miyim?

Nereye geleyim?

Ben seni alicam

Tamam görüşürüzzzz

Görüşürüz lixiee

Changbin hyungdan gelen anı teklifi kabul ettim. Aslında öğleden sonra eve gitmeyi planlıyordum. Ama planlar degisebilir.

[Öğleden sonra]
Okuldan çıktım ve changbin hyungu beklemeye başladım. Seungmin ve jeongin birlikte gittiler. Jisungda minho hyungu bekliyordu. Kısa süre içinde minho hyung geldi. Arabadan indi ve yanımıza geldi.

"Selam çocuklar naber?"
"İyi hyung sen?"
"İyiyim bende. Kimi bekliyorsun?"
"Changbin hyungu."
"Hm tamam. Hadi gidelim Jisung."
"Tamam." İkisi birlikte arabaya binip gittiler. Bir kaç dakika sonra Changbin hyungda geldi. Arabayi gördüm ve bindim.

"Merhaba civciv."
"Merhaba hyung." Çok güzel giyinmişti. Beyaz dar bir Tshirt. Üstüne mavi ceket ve mavi pantalon..
"Çok yakışıklı olmuşsun hyung."
"Teşekkür ederim lixie."
"Nereye gidiyoruz?"
"Kafeye diye düşündüm. Başka istediğin bir yer varsa gidebiliriz."
"Yok bana uyar gidelim hadi."
"Pekii." Arabayi sürmeye başladı.

İ lost control [Minsung]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin