Selam aşklar
Nasılsınızz
Hep bölümü erken aticam diyorum ama bir türlü atamiyorum 🙂
Ayrıca Chan dün ameliyat oldu ve bu gün bbl a yazmış iyiymiş bu yüzden çok mutlu oldum
İyi okumalar
Ayrıca satır arası yorumları çoğalta bilir miyiz 🙃[Felix]
Bu gece çok zor olucakti. Hepimiz için. Abim orda öylece kaldı ve tek yapabildiği jisungun arkasından sessizce aglamakti.Onu oradan aldık ve arabaya bindirdik. Adam resmen donup kalmisti. Eve gidene kadar tek kelime etmedi. Şimdi eve geldik ve onu odasına çıkardık.
"Hyung gel hadi üstünü değiştirelim"
Cevap vermedi boş boş duvara bakıyordu.
"Hyung hadi gel ben sana yardım edeyim"
Çıkarmak için sweetine uzandigimda elimi tuttu.
"Felix?"
"Efendim hyung"
"Jisung nerde"
"Hyung.."
"Felix ama o beni sevmiyor muydu? Aramızdakiler sadece arkadaşlıkmıydı? Ben kötü bir şey mi yaptım? O yüzden mi sevmedi beni"
"Hyung lütfen böyle düşünme bak şimdi uyu yarın hepsini konusucaz sana söz veriyorum"Cevap vermedi. Duvara bakmaya devam ediyordu.
Daha sonra Chan hyung konuştu"Minho iyisin dimi? Bak bir hastaneye gidelim istersen"
"Hayır hyung ben iyiyim. Alt tarafı reddedildim zaten benim aşkım iki üç günlüktü unuturum yarına"
"Emin misin bak biliyor bizimle her şeyi paylaşabilirsin"
"Hayır cidden sorun yok ben sadece anın şeyiyle şey oldum"
"Tamam o zaman hadi üstünü değiştir uyu yarın okul var. Kafanı toplaman lazım"
"Tamam hyung"Hyungu giydirdim ve yatağına yatırdım sonra da hepimiz odadan çıktık.
"Çocuklar bu gece kulağınız minho da olsun tamam mı onun için endişeleniyorum"
İkimizde onayladık ve odalarımıza dağıldık.Bu gece uyumayacaktik
⏰
Aradan 1 saat geçmişti ama oda da ses yoktu. Sadece müzik sesi vardı. Bende bu gece uyumayacagim için changbini aradım o da anlaşılan uyumadı.
"Naber chang hyung"
"İyiyim lix sen nasıl"
"İdare eder işte"
"Minho nasıl"
"İyi olduğunu söylüyor ama bilemiyorum"
"Onu yanlız bırakmayın sakin bir şey felan yapar kendine"
"Yok yok o yüzden bu gece ben uyumadım"
"Şey Felix.. ben jisung adına çok üzgünüm gerçekten bende böyle olsun istemezdim"
"Ah hayır özür dileme gerek yok yani illa kabul edicek diye bir şey yok. Hem minho hyung onun aseksual olduğunu bile bile bu işe kalkıştı. Sonuçlarına bir süre katlanmasi lazım"
"Vay canına Felix cidden çok güzel konuştun sanki hyung senmissin gibi hissettim"
"Bunun gibi olaylarla karşılaştığımız da konuşmam lazım o yüzden öğreniyorum"
"Hmm iyi iyi. Şey sen yarın ki seçmelere geliyor musun"
"Ne seçmeleri"
"Dans kursu. Hatta minho da başında ya onun"
"Yaa ben onu tamamen unuttum. Katilicam tabiki hatta hepimiz birlikte katilicaz. Geçen sene jeongin katılmıştı ama seçilemedi."
"Onun adına üzüldüm umarım bu sefer seçilir. Umarım hepiniz seçilirsiniz. Bizde katilicaz birlikte"
"Jisungda mı orda olacak"
"Evet onu da ikna ettik baya iyi dans ediyor ama insan içinde yapmayı sevmiyor. Neden ki o saatte kurs olmuyor minhoda olmaz o yüzden"
"Ama minho öğrenci değil. Dans kulübünün başkanı"
"NE!"
"Ne bağırıyorsun hyung ya kulağım sağır oldu"
"Kusura bakma lix ama bir anda heyecanlandim"
"Tamam onemli değil ama onları yarın bir araya getirmeyelim"
"Bencede lix. Ee yarın öğlen yemeğini birlikte yiyelim mi"
"Çok isterdim hyung ama minho hyungu tek bırakmak istemiyorum"
"Sende haklısın. Şey Felix bana hyung deme"
"Ne? Neden ki"
"Ya deme işte başka bir şey de"
"Hmm binnie nasıl?"
"Binnie? Nerden aklına geldi şimdi bu"
"Geçen rüyamda seni gördüm seni binnie diye çağırıyordum. Ama hoşuna gitmezse söylemem direk changbin diye de seslenebilirim"
"Hayır hoşuma gitti bu yüzden söyledim."
"Vay canına hyung ben seni böyle sert kaba sinirli biri olarak düşünürdüm ama sen çok tatlı ve yumuşak bir insansın"
"Birincisi teşekkür ederim lix. İkincisi bana hyung deme demiştim. Binnieyim ben."
"Tamam binnie~"
"He bu arada ben herkese karşı böyle değilim. Evet diğer insanlara karşı kaba ve sertim ama sevdiğim insanlara öyle davranmam"
"Hmm beni seviyor musun yanii~"
"Şey hayır o anlamda değil yani arkadaşımsın o yüzden seviyorum"
"Bende seni seviyorum binnie. Merak etme yanlış anlamadım. Bir minsung olayını daha kaldiramayiz."
"Minsung?"
"Evet. Jisung ve minho hyung için ship ismi. Ama artık bir önemi kalmadı. Neyse umarım ikiside hak ettiği insanlarla karşılaşır ve mutlu olur. Jisung da birini bulsa mutlu olabileceği fena olmaz"
"Umarım bulurlar. Şey lix senin sevdiğin biri var mı?"
"Benim şu an yok ama her an olabilir. Hyunglarim benim hep şıp sevdi olduğumu söylerler. Ya evet yoldan geçen adamdan hoslanabilirim. Ama aşık olmam. Şu hayatta daha önce hiç gerçekten aşık olmadim zaten"
"Vay ciddi misin ya bende seni böyle herkesle sevgili olmuş biri sanırdım"
"Ne hayır bu çok kötü. Neden öyle düşündün ki"
"Ya sarışınsın herkes sarışınlari tercih ediyor. Ayrıca sevimli ve yakışıklısın lix. Kafama dengisin. Enerjiksin. Bence bunların hepsi yeter sana aşık olmak için."
"Vay canına hyung çok güzel konuştun teşekkür ederim. Sende öylesin bence. Yani karanlık bir tipin var ağır abi havaları var ama sevdiği insanların yanında kedi gibi olan insanlardansın. Bence bu özelliğin çok güzel."
"Teşekkür ederim lix cidden iyi ki seninle tanışmışım. Umarım hep böyle devam eder"
"Binnie bir şey sorabilir miyim"
"Tabiki"
"Hani bir şey varya 30 yaşına kadar evlenmezsen eğer biz evlenicez dediğin biri var mı"
"Hayır yok şu ana kadar öyle biri ile tanışmadım"
"Şey o zaman biz birbirimize söz verelim mi"
"Ne? İster misin bunu"
"Neden istemeyeyim ki"
"Ya sonuçta benim gibi bir mağara adamı ile evleniceksin tabi daha önce evlenmezsen"
"Binnie saçmalama lütfen sen kedi gibi bir insansın çok sevimlisin. Seninle evlenmek hayatımın en büyük şansı olabilir"
"Bu bir çıkma teklifi olabilir mi"
"Hayır daha değil belki sonra :)"
"Tamam öyleyse söz. Umarım istediğimiz olur lixie~"Hyung ile yarım saat daha konuştuk
"Binnie telefonu kapatsam sorun olur mu çok uykum geldi"
"Tamam o zaman bende uyayim. Üstünü güzelce ört Lixie üşütme"
"Tamam binnie. İyi geceler."
"İyi geceler Lixie:)"
Telefonu kapatıp yanıma koydum. Ve abimin odasına kontrole gittim uyumuştu. Üstünü örttüm ve odama geri döndüm. Ve o gece bir şeyi anladım30 yaşına kadar asla evlenmeyecektim..
[Changbin]
Telefonu kapattıktan sonra üstümü örttüm ve uykuya dalmaya çalıştım. Ama olmuyordu aklımda sadece lix ve ona verdiğim söz vardı. Cidden lix ile bir yakınlığımız oldu ve baya iyi anlaşıyoruz. Onunla evlendiğimi düşünüyorum da..Sanırım lix ile evlenme kararı hayatım da duyduğum en güzel fikirdi.
Bu yüzden 30 yaşıma kadar evlenmeyecektim. Ve lixin de sevgili yapmasını engelleyecektim.
Selam aşklar
Bu bölüm biraz kısa oldu
Umarım beğenirsiniz
Hikaye ile ilgili düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim
Bol bol satır arası yorum yaparsanız da iyi olur
Oy da verseni tadından yenmez😙😋
Kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ lost control [Minsung]
FanfictionMinho Bangchan jeongin ve Felix babalarından onlara kalan büyük mafya şirketinin varisleridir . Babalarının hayattayken bir türlü kendi eline alamadığı han şirketinin sahibi jongho yu öldürme planı yaparlar fakat işler düşündüklerinden daha farklı o...