Anyong yorobun..
Hep fazla bekletmiyicem diyorum ama bekletiyorum o yüzden demicem bu sefer.[Hyunjin]
Jeongin ile okuldan sonra hayvanat bahçesine gitmek için anlaşmıştık. Ve belki daha sonra benim evimde film izlerdik. Bu gün ev boştu bu yüzden rahatım.Evin boş olma nedeni, Chan hyung seungmine ders anlaticakmis bu yüzden kütüphaneye gidicekler. Felix ve changbin hyung da sinemaya gidicekler. Jisung ve minho hyung da dans odasını temizliyiceklerdi. Ah evet cezalilar.
[Flashback-Minho]
Öğle arası tenefusu bitmişti. Bu saatten sonra seçmeli dersler vardı. Bende derse girmek yerine dans odasına gidicektim.Odaya gittim ve jisungunda orda olduğunu gördüm.
"Hoşgeldin hyung"
"Hoşbuldum han. Yanlız mısın?"
"Evet. Herkes dersteyken tek başıma çalışayım dedim"
"Tek başına calisamayacaksin ama bende burdayım"
"Sorun yok"Gidip bir müzik açtı ve dans etmeye başladı. Şarkıyı begenmedigim için değiştirdim.
"Hey çalışıyorum"
"Yani? Bu şarkıyı beğenmedim."
"Ama bay park onunla çalışmamı söyledi."
"Tamam biraz çalışıp gidicem benden sonra çalış"
"Yarın yetiştirmeliyim"
"Daha erken gelseydin"
"Hadi ama dersteydim biliyorsun"
"Umrumda değil"Ayağa kalkıp yanıma geldi ve tekrar kendi şarkısını açtı.
"Bu kalıcak"
"Başkana karşı mi geliyorsun?"
"Başkan yardımcısıyım"
"Bu kurallara karşı gelebilecegin anlamına gelmiyor"
"O zaman müziğime dokunma. Şu an bunu çalışıyorum bu yüzden bu kalıcak"
"Kavga mı istiyorsun han?"
"Hayır ama birileri istiyor sanırım"Bana karşı böyle iddialı konuşunca agizimdan bir "hah" sesi kaçtı ve onun üstüne yürümeye başladım.
"Bana bak han. Benimle uğraşma. Benim dediğim olucak"
"Hayır. Ben çalışıyorum. Benim dediğim olucak."Bilgisayara uzandigin zaman bileğimi tuttu
"Ne yapıyorsun sen?"
"Gördüğün gibi çalışıyorum hyung. Karışma"
"Karışırsam ne olurmuş?"Kolumu sertçe itti. Kaşınıyor olmalıydı.
Ellerini tuttum ve başının üzerinde birleştirdim."Bana bak han. Burada benim dediğim olur. Bu yüzden hareketlerine dikkat."
"Etmezsen ne olur hyung."Sabrımı siniyordu. Kafamı hafif sağa çevirdim ve aynadan olduğumuz pozisyonu gördüm.
"Hoşuna gitti sanırım"
"Ne?"
"Aynadan beni izlemek hoşuna gitti sanırım. Hemde bu pozisyonda"Kolunu aşağı indirdim ve sıkıca tuttum.
"Senden etkienlidigim felan yok han. Senin neyinden etkilenicem. Asosyal bir ucubesin."Tam biz konuşurken bay park içeri girdi.
"Hey bu haliniz ne? Kavga mı ediyorsunuz?"
"Hayır hocam arkadaşı uyardım."
"Bu uyarmış halin mi minho"
"Üzgünüm hocam"
"Ayrıca jisung sen neden çalışmıyorsun. Sana yarına kadar öğrenmen gerektigini söylemiştim."
"Üzgünüm hocam ama minho hyung izin vermedi."
"Siz neden anlasamiyorsunuz ki. Size iyi bir ceza vermem lazım sanırım."
"Hocam ne gerek vardı calisirdik."
"Sus minho. Size güvenemem."Biraz düşündü ve konuştu.
"Evet buldum. İkiniz akşama kadar burayı pırıl pırıl yapicaksin."
"Ama hocam benim çalışmam lazım"
"Benimde ezberlemek gereken kareografi var"
"Shhh susun ve başlayın."
Söyledi ve arkasına bakmadan orayı terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ lost control [Minsung]
FanfictionMinho Bangchan jeongin ve Felix babalarından onlara kalan büyük mafya şirketinin varisleridir . Babalarının hayattayken bir türlü kendi eline alamadığı han şirketinin sahibi jongho yu öldürme planı yaparlar fakat işler düşündüklerinden daha farklı o...