Suyu kafama diktikten sonra ağzımı sildim.
Kedi göğsümde hareketlendiğinde kafamı indirdim. Birkaç damla su boynuma inerken parmağımı uzatıp patisine dokundum.
"Su mu istiyordun?"
Kedi cebimden çıktığında mataradan elime su döküp ona uzattım. Küçük diliyle ağzına yüzünü ıslatarak elimden su içti.
"Herkes atlarına! Kamp yaptığımız dere kenarına kadar durmak yok!"Askerler atlarına binerken ben de atımın ağzına dokundum.
"İyi iş çıkardın Manriqu."
Atın eyerine tutunup kendimi yukarı çektim.☆☆☆☆
Derenin sesini duyduğumda vücudumun gevşediğini hissettim.
Sonunda bu pis kan kokusundan kurtulacağım.
Atımdan atlayıp derenin yanına yaklaştım.
Manriqu dereye yaklaşıp kana kana su içerken üstümdeki zırhı yere bıraktım. Cebimdeki kediyi elime alıp yere bıraktım ve üstümdekilerden kurtuldum.
"Neden öyle yapıyorsun?"
Kedi patilerini yüzüne kapamış toprakta eşeleniyordu. Eğilip ensesinden kavradım ve suya ilerledim.Suyun üstündeki yosunları elimle toplayıp kayalara yakın yerlere fırlattıktan sonra kediyi suya sokup çıkarttım.
"Soğuk mu? İlk defa mı suya değiyorsun?"
Küçük tırnaklarını tenime geçirerek avucuma tutundu.
"Üstündeki kanları temizledim."
Tüyleri grimsi bir renk alarak derisine yapıştığında sırtını okşadım.
"Hala bıyıklarında var."
Suya hızla daldığımda kedi elimden çıktı. Saçlarım suya değmelerinin sevinciyle dağılırken yüzeye çıktım."Miyav."
Elimi kediye uzatıp havaya kaldırdım.
"Oynamak mı istiyorsun?"
Hızla kendini sallayıp üstündeki suları dağıtmaya çalıştı. Elimi suyun içine sokup tekrar ıslanmasını sağladım. Patilerinden tutarak hareket ettirdim.
"Yüzmeyi dene."
Patilerini çırparken bir santim yanıma yaklaşamıyordu.
"Beceriksiz kedi."
Elimle ona ufak bir akıntı yaratarak göğsüme yaklaşmasını sağladım.
"O sarayda kalsan bu saate çıkamazdın bence."Kedinin küçük bıyıklarını okşadıktan sonra dişlerine baktım.
"Bu küçük dişlerle et yiyebiliyor musun?"
Kendi dişlerimi ona gösterdim.
"Dişlerin böyle olmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Kediciği
Romance"Pis kedicik." Elime bıraktığı çamurlu pati izine baktım. "Banyo yaptırmalıyım." Boynuma sürtünürken ensesinden yakaladım. "Çıkacağım ve burada yatacaksın." İsabell'i yatağın üstüne bırakıp bıyığını çektim. İsabell dudağını bükerek arkasını bana d...