Kafasındaki tacı ve üstündeki pelerini düzelttikten sonra parmağımla burnuna vurdum.
"Beğendin mi?"
Patisini vurduğunda tacı kaydı.
"İnsan olduğun gün izin alacağım. Çok özledim seni."
Boynuna dokunduğumda mırıldanarak elime sürtündü.
Salladığı kuyruğunu tutarak okşadım."Mutfakta ne yapıyordun?"
Patilerini havaya kaldırırken dengesini kaybederek sırt üstü düştü. Tacı yere düşerken hızla kafasını ve sırtını tutarak yataktan aşağıya yuvarlanmasını engelledim.
Gözlerini kırpıştırdıktan sonra tırnaklarını çıkardı.
"Odadan nasıl çıktın?"
Yatağın ortasına bıraktığımda kaşlarını çattı.
Kafasını sallayarak tekrar yanıma yaklaştı ve çıplak bacağıma sürtündü.
Parmağımı dişlerken patilerini elime sapladı."İnsan olduğunda sorularımdan kaçamayacaksın."
Parmağımı dişlemeyi bırakarak sırt üstü uzandı. Patisini burnuna koyduğunda kaşlarımı kaldırdım.
Kafamı kaldırarak saate baktım.
Kokusunu sıkmamız için saat gelmişti ve onu anlatıyordu.Komidinin üstündeki parfümü alarak üstüne üç fıs sıktım. Parfümü uzaklaştıracakken mırıldanmaya başladı ve patilerini çok hızlı savurdu.
"Miyav! Miyav!"
Derin bir iç çekerek parfümden üç fıs daha sıktım.
"Bir an önce insan olmak istiyorsun değil mi? Çok haklısın."☆☆☆☆
Burnuma kaçan tüylerle birlikte hapşururken gözlerimi açmaya çalıştım. İsabell'in sırtını gördüğümde kaşlarımı çattım.
YÜZÜMDE YATIYORDU!
Kafamı başka yöne çevirirken boynuma doğru düştü. Beyaz tüyleri yatağın her yanını kaplamıştı. Gece boyu çok hareket etmiş olmalıydı.
Kısmen benim hatam sayılabilirdi. Kabus gördüğüm için yatakta çok dönmüştüm. İsabell de altımda kalmamak için fazlasıyla kaçmıştı. En sonunda yanağıma ve dudağıma geçirdiği tırnaklarıyla birlikte uyanabilmiştim.Patilerini öptükten sonra doğrulmaya çalıştım. Omzumda asılı bir şekilde uyumaya devam ederken komidinin üstündeki takvime baktım.
Normalde bu sabah insan olarak uyanmalıydı. Gecenin ortasında herhangi bir dönüşüm geçirmemişti. Takvime elimin tersiyle gelişi güzel vurdum ve yere düşmesini sağladım. İsabell'in ensesinden kavrayarak yastığın üstüne bıraktım ve parfüme uzandım. İsabell uykulu gözlerini aralarken elime sarıldı. Parfümü gördüğünde gözlerinden minik bir parlaklık geçti.Kafasını saate döndürdüğünde parmağımla çenesini okşadım.
"Daha gece olmadı."
Üç fıs sıktıktan sonra parfümü yerine bıraktım.
"Duşa girip antrenmana gitmeliyim. Yarın için izinli olmam gerekiyor. Bugün çok çalışacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Kediciği
Romance"Pis kedicik." Elime bıraktığı çamurlu pati izine baktım. "Banyo yaptırmalıyım." Boynuma sürtünürken ensesinden yakaladım. "Çıkacağım ve burada yatacaksın." İsabell'i yatağın üstüne bırakıp bıyığını çektim. İsabell dudağını bükerek arkasını bana d...