Üstümdeki zırhı düzelterek kılıcıma bakındım. İsabell korkmasın diye bir yerlere saklamıştım ve şimdi de bulamıyordum.
"Bennet..."
Hızla yatağa doğru dönüp seslenen İsabell'e baktım. Yatakta oturmuş, şişmiş gözlerini ovuşturarak bana bakıyordu. Daha yatalı iki saat olmamıştı ve kalkmak zorunda kalmıştım.
"Günaydın kedicik."
Üzerine doğru eğilip büyükçe öptüm.
"Kedi formunda değilken de tırnaklarını kullanabildiğini bilmiyordum."
Aynada görebildiğim kadarıyla sırtımı boydan boya çizmişti.Anlamayarak kafasını eğdi.
"Erken değil mi?"
"Antrenmana gitmem gerekiyor."
İsabell dudaklarını büktü. Omzundan iterek tekrar yatmasını sağladım.
"Uyu. Sana kahvaltı getirecekler. Müsait olursam akşam yemeğini birlikte yiyebiliriz."
"Akşama kadar seni göremeyecek miyim?"
"Müsait olmayacağım."
"Duş almak için..."
"Tamam. Uğrayacağım. Antrenman bitişinde burada olacağım.""Keşke kedi formumda olsaydım. O zaman beni cebine koyabilirdin."
☆☆☆☆
Yüzüme doğru gelen kılıçla birlikte gözlerimi kıstım. Hızla elimi havaya kaldırıp kılıcı tuttum. Bugün kafam çok dağınıktı ve hata yapıp duruyordum. Tabiki kimse bana laf edemiyordu ama kaybetmek hoşuma gitmiyordu. Darrel yanıma gelerek kılıcı elimden aldı. Yaralanan elime bakıp kılıcımı havaya kaldırdım.
"Bu sabahlık bu kadar akşamki antrenmanda görüşürüz!"
Askerler dağılırken arkamı döndüm. Alex yanıma yaklaştı.
"İyi misiniz prensim?"
Kafamı salladım.
"Doktora görüneceğim. Sonra da odama uğramalıyım. Üç saat dinlen."Alex onu kovmamı anlarken kafasını sallayıp saraya ilerledi.
☆☆☆☆☆
"Bugün kafam çok dağınıktı."
"Üzgünüm."
Yarım saattir yaralı elime bakıp üzülüyordu.
"Ne için?"
Kafasını kaldırıp gözlerime baktı.
"Ben kendimi durduramadım."
Hayatımdaki en güzel durduramamaydı.Ensesinden tutarak kendime çektim.
"Nasıl durduramadığını bir kere daha göstermek ister misin?"
Kıkırdadı.
"Elin yaralıyken mi?"
"Yokmuş gibi yap."
Göğsünü tutarak sıktım ve ucunu okşadım.
"Ah, Bennet... Canın acır."
"Şşşt..."
"Yapamam."
"Yaramaz kediciğim utandı mı?"
Kızarık yanaklarını okşarken kedim kafasını iki yana salladı.
"Utanmadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Kediciği
Romance"Pis kedicik." Elime bıraktığı çamurlu pati izine baktım. "Banyo yaptırmalıyım." Boynuma sürtünürken ensesinden yakaladım. "Çıkacağım ve burada yatacaksın." İsabell'i yatağın üstüne bırakıp bıyığını çektim. İsabell dudağını bükerek arkasını bana d...