"Ahh!"
"Şşşt... çok gerginsin. Gevşemelisin."
Parmağımı biraz daha içine iterken dudağını öptüm. Ellerini ağzına bastırmış kıvranıyordu.
"Ellerini çek."
Elimi elinin üstüne koyup uzaklaştırdım ve parmaklarımızı birbirine kenetledim.
"Çok güzelsin."
Diğer eliyle yorganı sertçe kavrayarak kafasını kaldırdı.
"Lütfen, Bennet."
"Ne istiyorsun?"
"Ihh!"
Kendisini elime doğru bastırdı."Bir parmağımı daha mı istiyorsun?"
Elimi elinden çekerek terlemiş alnını sildim. Dudaklarını esir alırken bir parmağımı daha içine ittim. Titreyerek çığlık atarken kollarını sırtıma doladı. Çığlığı ağzımın içinde kaybolmuştu. Alt dudağını ısırarak çekiştirirken bakışları kolumdaydı. Elini penisime uzattı.
"Seni daha önce gördüm."
"Banyo yaparken..."
"Nehirde de görmüştüm."
"Ne düşündün?"
"Dokusunu merak ettim. Dokunmak istemiştim."
Kesik kesik ve kısık sesle konuşuyordu.
BU BENİ DAHA DA ÇILDIRITIYORDU.Penisimi nazikçe okşadı. Hafif dokunuşları içimi tuhaf yapıyordu.
"Çok büyük..."
Ucundaki sıvıya dokundu.
"Bu ne?"
"Bilmiyorum. Hiç araştırmadım."
Sıvıyı penisimin ucuna yaydı.
"Beğendin mi?"
Kafasını salladı.
"Çok güzel."
Parmaklarımı deliğinden çıkartırken sarsıldı.
"Bennet..."
Elini havaya kaldırırken bileğinden yakaladım. Bacaklarının arasına girerken avucunu öptüm."İçine gireceğim."
Nefesi kesildi. Diğer elini omzuma koyarak beni kendine çekti.
"Derin nefes al."
Belini narince okşarken diğer elimle penisimi deliğine göre ayarladım.
"Hızlı yapacağım."
Penisimi girişine sürterken gözlerini sımsıkı kapattı. Kendimi tek hamlede içine ittiğimde acıyla çığlık attı. Gevşeyen bedeni hızlı girişimle birlikte gerginleşti. Penisimin içinde sıkıştığını hissedebiliyordum. Canım yandığında dişlerimi sıktım.
"Canımı yakıyor."
İsabell gözlerini açarak kollarını bana uzattı. Kollarının arasına girip dudaklarını öperken bana sımsıkı sarıldı.Vücudu gevşediğinde derin bir nefes aldım.
"Patlayacak sandım."
"Hissedebiliyorum. İçimde kalp gibi atıyor."
Elini karnına koydu.
"Çok derin."
Dudağını öperken git gel yaptım. Bacaklarını belime dolayıp kendini yukarı çektiğinde içinde daha derine girmiş oldum. Kafasını geriye atarken boynunu öptüm.
"İstediğin oldu mu pisicik?"Beni bu hale o getirmişti.
Dolan gözlerini gördüğümde duraksadım.
"Çok iyi Bennet. Ah!"
Gözleri acıdan ziyade zevkle dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kraliyet Kediciği
Romance"Pis kedicik." Elime bıraktığı çamurlu pati izine baktım. "Banyo yaptırmalıyım." Boynuma sürtünürken ensesinden yakaladım. "Çıkacağım ve burada yatacaksın." İsabell'i yatağın üstüne bırakıp bıyığını çektim. İsabell dudağını bükerek arkasını bana d...