3.bölüm

1K 65 2
                                    

Çadırımın kumaşını kaldırarak içine girdim. Alex yemek tepsisini yerdeki sehpaya bıraktı.
Kediyi masanın üstüne bırakıp üstümü değiştirdim. Bol bir gömlek ve pantolon giydim.
Yere oturduğumda patisini savurdu. Tabağın içindeki eti alıp önündeki boş tabağa bıraktım.
"Ye."
Kedi hızla kafasını önüne eğip ete baktı. Önümdeki eti ağzıma atarken tüylerine dokundum. Tüyleri kurudukça beyaza yaklaşıyordu.

Eti ısırmaya çalışırken duraksadı.
"Hiç et yemedin mi?"
Eti önünden alıp parçaladım. Ufak parçaları dişlerinin arasına aldı.
Önüne bir et parçasını daha ufalarken kuyruğunu salladı. Ağzındaki et parçasını patilerinin arasına aldı.
"Beğendin mi?"
Kulağının arkasına dokunduktan sonra bakışlarını etten çekti.
"Miyav."
Ters döndüğünde karnına dokundum.
"Şirinlik mi yapıyorsun?"
Ağzındaki eti çiğnedikten sonra patilerini elimin üstüne koydu.
"Doydun mu?"
Biraz sevdikten sonra elimin altından kaçtı.

Yemeğimi yemeye devam ederken tırnaklarını çadırıma konulan sandığa sürttü. Saraydaki sandığı incelemek için oraya koymalarını söylemiştim.
Karnımı doyurduktan sonra ayağa kalktım.
"Sandığı açacağım kedi."
Sandığın kapağını açıp kedinin karnını tuttum. Havaya kaldırıp içine bıraktım. Patileriyle altınları eşelerken yatağıma oturdum.
Kuyruğunu tuttuğumda sırtını büktü.

"Kahvaltıda seni yemeyi düşünüyorum."
Bir anda bana döndüğünde dudağımı yaladım.
"Şaka yapıyorum. Bu halde beni doyurmazsın. Kilo almanı bekleyeceğim."

Kraliyet KediciğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin