23. BÖLÜM "G İ Z L İ"

110K 4.8K 2K
                                    

Merhabalar ben geldimm 💅🏼

Nasılsınız, keyifleriniz yerindedir İnşallah?

Ben çok şükür iyiyim, umarım sizde iyisinizdir.

Sizleri bekletmemek adına oldukça hızlı yazdığım bir bölüm oldu 🤝🏼

Şimdi uzatmadan sizleri bölümle baş başa bırakıyor ve keyifli okumalar diliyorum. Satır aralarında buluşalım lütfen, sizleri orada beklediğimi unutmayın 🕯

• • •

Bölüm Şarkıları: Simge Sağın / Aşkın Olayım

"Belki de yeni bir başlangıç yapmanın vaktidir.
Yeni bir başlangıç için herşeyi yıkmanın vaktidir.
Kapana kısılmışken ayağa kalkmaya çalışmanın tam vakti."

İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali


İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤤❤️‍🔥



⚫️




Tüm bedenimi esareti altına almış heyecan...

Zihnimin en ücra köşelerine sızarak, kilit vurduğum duygularımı ortaya çıkartan adam...

Ve, damarlarımda akan kanda dahi hissettiğim şehvet.

İki göğsümün ortası hiddetle inip kalkarken, ellerimin arasındaki çarşafı tüm gücümle sıkıyordum. Sanki o an bundan başka yapabileceğim bir şey yoktu...

Onun ateşiyle yangın yerine dönüşen bedenimde arsızca dolaşan elleri, ufacık kalmış irademi de dağıtırken, dudaklarımın arasından zorlu bir nefes almıştım.

"Gevşemelisin güzelim."

Boynuma çarpan sıcak nefesiyle eş zamanlı belimdeki eli karnımın üzerinden kayarak göğsüme yaslanmıştı. Bu zamana kadar bazı sınırların dışına çıkmamıştı, ve şimdiki dokunuşunu beklemeyen bedenim, heyecanın etkisiyle kasılıyordu. Sınırları düşünmeden yıkacak gibiydi.

Sırtımda hissettiğim bedeni biraz daha beni kendisine çekerken, üzerindeki havluyu her an çıkartıp atmasından korkuyordum. Açık olan parmakları aldığım hızlı solukların arasında oldukça sert bir şekilde kapanırken, sıktığı tenimin acısıyla dudaklarımın arasından kaçan iniltiye engel olamamıştım.

Kendimi anın etkisiyle daha da ona yaslarken, bana nazaran çıkarmış olduğu ses kalın ve boğuktu.

Göğsümün üzerindeki elinin şişen damarları görüş açıma girerken, onun diğer eli de üzerimdeki kısa şorta uzanmıştı.

K A R A D A Ğ L IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin