3.Bölüm 🕸Yeniden🕸

186 32 261
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Rose_Rain26 @ortak_hikayeler61 @kediciteyze2 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜

Gün içinde olan bitenlerin ardından zaman Zehra için buz pateni dersleriyle, Serdar için de toplantılarla geçip gitmiş, akşam olmuştu. Güneş yaklaşık iki saat kadar önce varlığını gökyüzünün kararan siyahlığının ardına gizlemiş ve yıldızların ortaya çıkmasına izin vermişti. Serdar toplantıdan sonra odasına geçmişti halen de odasındaydı. Sabahki olanları düşünüyordu aslında düşündüğü tek bir şey vardı; o kapkara gözler... Genç kadın ardına dönüp bakmamıştı bile. Onun ağzından duyduğu tek cümle "Yaklaşma bana" olmuştu. Kafasını sallayıp düşünceleri kovalamaya çalışırken Sibel'in fotoğrafına takılmıştı gözbebekleri. Dört senedir o çerçeve  o masanın üzerinden inmemişti.

"Koptun gittin kardeşim" diye mırıldandı Yamaç, yaklaşık bir dakikadır sesleniyordu ama duyurabilene aşk olsun... Omzuna dokundu.

"Hıh bir şey mi oldu kardeşim?"

"Ben çıkıyorum diyorum ama duymuyorsun ki" dedi ve ekledi. "Bir şey takılmış senin kafana... Sibel'i mi düşünüyorsun yine?"

"Hayır yani evet"

"Kardeşim canının nasıl acıdığını tahmin etmem imkansız ama dört sene oldu be, Sibel de istemezdi inan bana bu halde olmanı hele de bu kadar yıl sonra, böyle ol istemezdi"

"Nerden biliyorsun?"

"Sen sevdiğin kadını gömdün o mezara bende kuzenimi gömdüm Serdar, ben tek çocuktum büyürken kardeşim bildim onu... Senden önce de tanırdım Sibel'i... Emin ol istemezdi... Bak birini sevmek yeniden sevmek ihanet değil ki... Hayat öyle ya da böyle devam ediyor"

"Selamet'ten bir iz var mı?"

"Bir şeyler bulunsa haberimiz olurdu biliyorsun" derken Serdar kafasını sallarken önündeki varlığını bile unuttuğu dosyanın kapağını kapatıp elinde çevirdiği kristal bardağın içindeki kehribar renkli sıvıyı midesine göndermişti.

"Gel gidelim bir şeyler içelim kafamız dağılır"

"Tamam gidelim" diye karşılık verirken oturduğu koltuktan kalkıp çekmeceden silahını aldı, beline taktı.

Zehra kulaklığını takmış, en sevdiği şeyi yapmakla meşguldü. Buzların üzerinde bir alev misali süzülüp gitmek... Buzun bir dört bir köşesini dolaşmış en sonunda da ortasında kendi etrafında dönmeye başlamıştı. Birazdan buz üzerindeki atlayışını gerçekleştirip koreografisini sonlandıracaktı. Abisi sabahki saldırıdan sonra güvenliği hat safhaya çıkarmıştı. Emre az ilerde seyirci koltuklarından birinde oturmuş telefonuyla oynamakla meşguldü. Atlayışını da gerçekleştirdikten sonra tekrar dönerek dengesini sağlamış ardından da buz kabininin çıkışına doğru ilerlemişti. Ayakkabılarını çıkartıp normal ayakkabılarını giymişti.

"Üzerimi değiştirip Eylem 'in mekanına geçeceğiz"

"Peki Abla"

Zehra birkaç dakika içinde üzerini değiştirdikten sonra Eylem 'in mekanına doğru yola çıkmıştı. Bir saatlik yolculuğun ardından mekana giriş yapmışlardı. Zehra arabasını park edip arabadan inerken arkasındaki arabaya baktı gözlerini devirerek. Sabahki saldırı yüzünden güvenlik yine üst düzeye dönmüştü.

GECENİN MATEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin