4.Bölüm 🕸Bir Ufak Teşekkür🕸

215 34 260
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Rose_Rain26 @ortak_hikayeler61 @kediciteyze2 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜

Zehra geçirdiği eğlenceli bir gecenin ardından yine aynı korumalar eşliğinde eve gelmişti. Kendisi için açılan kapıdan indi.

"Sağ ol Emre"

Arabasından inip eve doğru ilerledi. Bu iki katlı sekiz odalı evde genelde annesi ile kalıyorlardı ama bu aralar bir farklılık vardı. Yengesi Melike hamile olduğu için genellikle burada kalmayı tercih ediyordu. Korumalardan birinin açtığı kapıdan içeri girdiğinde geniş aydınlık bir salon karşılamıştı onu. Salonun tam ortasında karşılıklı konumlandırılmış iki tane dörtlü beyaz koltuk vardı. Üzerinde de mor renk kırlentler ona eşlik ediyordu. Bembeyaz uzun tül perdeler açık renkteki gri duvarlarla tezat oluşturuyordu. Köşede de mor renk berjer koltuklar vardı. Ortadaki siyah renkli beyaz renkli sehpanın hemen altında da küçük ama şık bir halı varlığını koruyordu.

"Selam anne"

O sırada merdivenlerden inen annesi "Hoş geldin canım" diye mırıldandı gülümseyerek. Zehra yaklaşıp annesinin yanağına bir öpücük bırakmıştı.

"Kızım iyisin dimi? Bugün olanlar abin ile Melike anlattı"

"İyiyim anneciğim, merak etme" diye karşılık verirken uzanıp annesinin elini tuttu ve eline bir öpücük bıraktı.

"Şimdi gidip güzel bir duş almam lazım"

"Tamam güzelim bak sen keyfine" diye karşılık verirken Zehra annesinin yanından geçip odasına çıkmak için merdivenlere yönelmişti. Merdivenlerin çaprazındaki odasına çıktığında kapısını çalıp içeri girdi. Kapının önünde duvara yaslanıp ayakkabılarını çıkarıp kenara bıraktıktan sonra çantasını da koltuğun üzerine bırakıp kendini duşa atmıştı. Sıcak suyun verdiği rahatlama hissiyle mayışırken duş jeli ve şampuanla bu hissi ikiye katlamıştı.

Beliz, dayısının kollarında az önce yarım bıraktığı uykusuna geri dönmüştü. Serdar yanında biraz daha bekledikten sonra üzerini değiştirmek için ayağa kalkmıştı. Siyah bir tişört, siyah bir eşofman altı giyip odadan çıktı.

"Kızlar biriniz Serdar'ın çayını getirsin" diye seslendi Meltem. Serdar köşedeki tekli koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı. O sırada çalışanlardan biri de elinde tepsiyle ona doğru geliyordu.

"Afiyet olsun"

"Teşekkürler" diye mırıldanırken genç kadın gözden kaybolmuş ve anne oğul baş başa kalmıştı.

"Nasıl geçti günün oğlum?"

"Normal bir gündü anne her zamanki gibi" dediğinde aslında bugünün diğerlerine benzemediğini farkındaydı ama şimdi detaya girmeye ne gerek vardı değil mi?

"Sen neler yaptın bugün?"

"Dernekte toplantı vardı oradaydım"

"Balo ne zaman kararlaştırabildiniz mi?" diye sorarken uzanıp ince belli bardağı avuçlarının arasına almış, bir yudum almıştı çayından.

"Hafta sonu olması yönünde karar aldık, Pazar günü --------- Yalısı'nda yapılacak"

"Yapılacak bir şey varsa Aysun'a haber verirsin o halleder"

GECENİN MATEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin