🕸18.Bölüm🕸

186 15 118
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @user62209598 @Rose_Rain26 @Karadenizperisi61 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜

Serdar, Fethi ve Yamaç birlikte Eylem'in mekanına doğru üç araba yola çıkmışlardı. Mekânın kapısına geldiklerinde yüksek sesli bir müzik ve insanların eğlenceli uğultusu dışarıya sızıyordu.

Serdar bakışlarını etrafta gezdirip renkli ışıkların arasında merdivenlerden inerken konuşmaya başlamıştı.

"Mekân yine ayakta"

Fethi "Dj coşturmuş milleti, her kimse cidden biliyor bu işi" derken arkadaşlarıyla birlikte boş localardan birine geçmiş ve oturmuşlardı ki yükselen renkli sislerin arasında Zehra belirmişti.

"Zehra çalıyor"

"Şu geçen gün ortaklık imzaladığınız kız değil mi?"

"Öyle ta kendisi"

"Dj'lik mi yapıyor diye soracağım ama sizde ilk defa görmüş gibisiniz"

Serdar "Zehra'nın yeteneklerine yetişemiyorum henüz, her seferinde farklı bir şeyle çıkıyor karşıma" dedi ve ekledi. "Yani karşımıza"

"Sen bu kızdan hoşlanıyor musun kardeşim?"

"İşte bu ya bak herkes her şeyi farkında, bay inatçı hala ben oralarda değilim modunda"

"Yamaç başlama yine ya Gözde ayrı sen ayrı"

"İyi tamam sen öyle diyorsan öyle olsun kardeşim" demişti Fethi muzip bir gülüşle.

Serdar "Eee ne içiyoruz?" diye sorarken kendince konuyu dağıtmak istemişti. Az önce yanlarından geçen garsona sipariş ettikleri viskileri yudumlarken bir yandan da sohbet ediyorlardı ama ara sıra Zehra'nın olduğu yere bakışları kayıyordu. Bakışlarının üzerindeki iradesini tüketmiş gibiydi sanki.

"Mekânda Zehra'nın mı?"

Serdar "Hayır, arkadaşı Eylem'in" diye karşılık verirken kalabalığın içinde gözleri Fethi'ye göstermek için Eylem'i aramıştı ama bulamamıştı.

"Bir ara tanışırsınız ya nasıl olsa çok gelip gidiyoruz buraya" dedi ve ekledi. "Özellikle Serdar geliyor takıl peşine sen de gel"

"Yamaç"

"Tamam bir şey demedim, Zehra'yı kastetmedim bile"

"Kaç yıllık arkadaşımsın kendini bana öğretmesen mi acaba kardeşim?"

"Aynı şeyi şu anda sende yapıyorsun, bana yaptığın bir şey değil de kendinden kaçma" dedi ve ekledi. "Özellikle kalbinden sonra geç kalırsan üzülürsün onun diyorum"

"Biliyorum ama ben böyle iyiyim kardeşim merak etme... Benim için o defter kapandı farkındaysan dört senedir de açılmadı" dediğinde Zehra'nın sesi karışmıştı seslerin arasına.

"Coşmaya hazır mıyız hanımlar beyler?"

"Evetttttt!!!" diye bağırışlar ve çığlıklar duyulmuştu, ardından da hafifçe renkli bir sis bulutu sarmıştı barın içini.

"O zaman eğlence başlasınnn!!!!" diye bağırmış ardından da hareketli bir müziği barın içinde serbest bırakmıştı. Dans pistindekiler müziği kabullenip dans etmeye başlamışlardı bile. Müziği ayarlayıp birkaç bir şey gösterdikten sonra yanındaki personele bırakmıştı. Merdivenlerden inip bar kısmına doğru ilerledi.

GECENİN MATEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin