@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @user62209598 @Rose_Rain26 @Karadenizperisi61 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜
Zehra ve Serdar restoranın ön tarafındaki kumsala inen yolda yan yana yürüyorlardı. Deniz son derece sakin görünüyordu, havada ne sıcak ne de soğuk sayılabilecek bir derecedeydi.
"Şöyle oturalım ister misin?"
"Olur oturalım" diye karşılık verirken Serdar'ın garsonlardan birine işaret ettiğini görünce araya girmişti. "Bir şey sermelerine gerek yok, bir şey serilecekse kumda oturmaya ne gerek var ki?" diye mırıldanırken elindeki topuklularla birlikte hemen birkaç adım önlerindeki kumların üzerine oturmuşlardı.
"Biliyor musun tanıdığım hiçbir kadına benzemiyorsun"
"Farklı olmayı severim de niye şaşırttım seni onu anlamadım"
"Kumların üzerinde çıplak ayakla yürüdün"
"Topuklularla kumda yürümem daha tuhaf olurdu inan bana Kılıçaslan"
"Öyle de bir tek bundan bahsetmiyorum aslında, seni tanıdığımdan beri hatta ilk andan beri bu farklılığı hissediyorum desem ne derdin?"
"Peşimden çatıya kadar gelişini hatırlattı bana"
"Neden anlamadım?"
"Beni takip ediyordun çünkü"
"Nerden biliyorsun?" dediğinde Zehra zafer kazanmış bir gülüşle kısa bir an genç adamın mavilerine bakmış ve konuşmuştu.
"İtiraz etmedin bak direk sordun demek ki doğru"
"Blöf yaptın"
"Zevkli bir blöftü kabul etmeliyim"
"Peki madem kartlar açık konuşuyoruz o halde benimde bir sorum var?"
"Tabi sor bakalım"
"Abinin iş yaptığı hiç kimseyle yakınlık kurmadığını duydum"
"Mafya toplantısında dedikodu mu yapıyorsunuz siz?"
"Misal Ferman... Sana yakınlaşmaya çalışıyor"
"Soru soracaktın oturup özel hayatımı sorguluyormuşsun gibi hissettim şu an"
"Asla... Sadece"
"Sadece ne?"
"Abinin iş yaptığı adamlardan biriyim bende ve az önce benimle yemek yedin, dans ettik şimdide kahve içiyoruz... Benden de uzak durman gerekmiyor mu yani?"
"Senin abimin gücünün arkasına saklanmaya ihtiyacın mı var?"
"Hayır tabi ki böyle bir şey söz konusu bile olamaz"
"O saydığın ya da kastettiğin adamlar abimden korktukları için bunu yapıyorlar çünkü ben hayatlarında olursam"
"Abin onlara dokunmaz" diye karşılık verirken sohbetlerini bölen kahveleri getiren garson olmuştu. O da çok kalmadan yanlarından ayrılmıştı zaten. Bir süre sessizce fincanlarındaki kahveleri yudumlamaya devam etmişlerdi. Serdar arada odaklandığı deniz manzarasından çoğunlukla Zehra'yı izlediğini farkında bile değildi o anlarda. Zehra elindeki fincanı getirilen yer sehpasının üzerine bırakıp ellerini saçlarına götürdü, havadan dolayı olsa gerek sıcaklamış hissetmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN MATEMİ
FanficSevdiğini kaybeden bir kalp yeniden ne zaman atardı? Yeniden aşka düşebilir miydi? Bir kadın... İki adam... Bir yanı buz bir yanı ateşe mahkum aşk...