🕸10.Bölüm🕸

123 23 198
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Rose_Rain26 @ortak_hikayeler61 @kediciteyze2 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜

Zehra kendini izleyen bakışlardan habersizce koşu bandında bir süre daha koşmuş ardından da yaklaşık 1 saatlik koşusunun sonuna gelmişti. Koşu bandının ayarını düşürüp kapattıktan sonra havlusunu da alıp kafe tarafına ilerlemişti. Koşarken suyunu bitirmişti, dili damağı kurumuştu soğuk bir şeyler içmek istiyordu.

"Ben bir buzlu çay alabilir miyim lütfen?"

"Terli terli dokunmasın"

"Sen gerçekten beni takip falan etmediğine eminsin değil mi?"

"Ben takip etmiyorum ama yollarımız kesişiyor, ortak olduk sonuçta"

"Ortak olduk diye sürekli etrafımda dolaşmanıza gerek yok yalnız"

"Etrafında dolaşmıyorum, senelerdir gelirim bu spor salonuna ama seni hiç görmedim"

Zehra "Bende sizi görmedim, demek ki denk gelmemişim size" diye karşılık verirken 'Siz' kelimesinin üzerine basa basa tekrarlamıştı.

"Akşam geliyorsunuz değil mi?"

"İşim çıkmazsa bir yarım saatliğine uğrayabilirim"

"Sevinirim, umarım işiniz çıkmaz"

Zehra "Belli olmaz" diye mırıldanırken önüne bırakılan buzlu çayından birkaç yudum almış ve önündeki tezgâha bırakmıştı.

"Ama gelmeye çalışırım"

"Size bir kahve ısmarlayabilir miyim?"

"Neden?"

"Sohbet ederdik belki"

"Yani hayatına kurtaran adama kahve teklifini kabul ederek de teşekkür edebilirsin bence"

"Ben o teşekkürü ettiğimi hatırlıyorum ama"

"Kuru bir teşekkürü ortağımın bana layık görmeyeceğinden eminim"

"Eminsin... Fazla iddialı olmadı mı bu?"

"Olabilir"

"Olabilirse bakarız o zaman"

"Peki cevabını bekleyeceğim"

"Kolay gelsin o zaman" diye mırıldanırken oturduğu sandalyeden kalkmış ve genç adamı arkasında bırakıp banyo ve giyinme odalarının olduğu salona doğru yürümeye başlamıştı.

"İyi anlaştınız ha Zehra'yla"

"Sorma, çok... Değişik biri..."

"Sende pek normal sayılmazsın kardeşim"

"Bir şey yok ya alt tarafı konuştuk biraz"

"İnsanlar konuşa konuşa anlaşır derler"

"Senin çenen düştün yine bak"

"Bir de şey vardı gerçekleri söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış"

"Yamaç"

"Ne? Sanki anlamadım Serdar kıza bugün toplantıda nasıl baktığını gördüm"

GECENİN MATEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin