🕸17.Bölüm🕸

106 14 160
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @user62209598 @Rose_Rain26 @Karadenizperisi61 @HilalYucel7 Hjifjifjifi @yaghazask97 💜💜

Toplantı başlayalı yarım saatlik bir zaman dilimi olmuştu, şu an Gözde'nin ayarladığı sunu izleniyordu. Eğer toplantının sonunda karar verilebilirse gelecek ay görücüye çıkacak bir özel seri takı seti ve ona ait kozmetik eşyaları için hazırlıklar başlayacak ve tamamlanan hazırlıklar sonunda lansman yapılacak ve takılar da dahil olmak üzere bütün ürünler görücüye çıkacaktı. Ama içlerinden biri lansman gecesine kadar bu odadakiler dışında kimse tarafından görülmeyecek bir parça olacaktı.

"Eskizler için çalışacak iki ayrı ekip hazır"

"Özel parça içinde ayrı bir ekip oluşturulacak zaten"

"Bu parçanın bir adı var; Kızıl Gonca ve şu anda önümüzdeki çizimlerde bu seriye eşlik edecek bir çizim göremiyorum ayrıca özel parça olan Gecenin Matemi ismine de eşlik eden bir seçenek yok"

"Zehra haklı bu işe o kadar para döküyoruz ve bir sürü kişi bu işten para kazanıyor olacak, bence bu çizimler olmaz"

"O zaman iki gün sonraki diğer toplantı için birkaç çizim yapılır"

Bol fikir alışverişli, sunumlu bir toplantının ardından Zehra ve Gözde şirketin terasında oturmuş az önce Gözde'nin sekreteri Fulya'nın getirdiği az şekerli kahveleri yudumluyor, bir yandan da sohbet ediyorlardı.

"Bence bu çekim fikri güzel olacak Zehra"

"Bilemiyorum ama denemek iyi bir seçenek olacak"

Gözde "Piyasaya daha da güvenilir ve fırtına gibi esecek bir imaj sergileteceğini düşünüyorum, zira bu seri bayağı ses getirecek bence" derken Beliz'in neşeli sesi duyulmuş az sonra da elinde resim defteriyle uçuş uçuş koşturan hali görünmüştü.

Beliz "Zehra Abla bak resmim bitti" diye neşeyle bağırırken adımlarını iki genç kadının ortasında sonlandırmıştı.

Zehra gülümseyerek "Bakayım güzelim" diye karşılık verirken kendisine uzatılan resim defterinin beyaz sayfasının üzerinde çizilmiş üç tane insan görmüştü. Üç kadın bir de adam vardı resimde.

"Bak bu annem Zehra Abla... Bu da sensin... Bu da Gözde Ablam... Üçünüz de çok güzelsiniz bende güzel çizmişim demi sizleri?" diye bir bir açıklamıştı küçük kız.

"Evet canım çok güzel olmuşuz bizi çok güzel çizmişsin dimi Gözde Ablası?"

"Aynen öyle sayende üçümüzde prensesler gibi görünüyoruz"

"Gerçekten mi?"

"Evet bebeğim harika olmuş bu resim bayıldım doğrusu"

"O zaman bu resim senin olsun Zehra Abla, Gözde Abla'ma da yaparım bir tane" diye karşılık vermişti Beliz gülümseyerek, bir yandan da Zehra'nın omzuna döktüğü saçlarını seviyordu.

"Sende annem gibi çok güzelsin Zehra Abla... Onunda böyle pamuk gibi saçları varmış dayım anlatıyor hep, bir de şey diyor o beni gökyüzünden görüyormuş, gündüzleri güneş ve bulutlarla geceleri de yıldızlarla izliyormuş beni"

"Meleğim benim" diye mırıldanırken küçük kızı dizine oturtmuştu. "Dayın çok doğru söylemiş, biliyor musun beni de babam geceleri yıldızlarla gündüzleri de güneş ve bulutlarla izliyor"

GECENİN MATEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin