@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Rose_Rain26 @ortak_hikayeler61 @kediciteyze2 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜
Zehra alışveriş merkezinin güvenliğinden geçtikten sonra mağazalarda dolaşmaya başlamıştı.
"Hoş geldiniz Zehra Hanım... Bu ne güzel sürpriz böyle?" diye mırıldandı mağaza müdürü gülümseyerek.
"Hoş buldum, kolay gelsin"
"Yeni neler var görmeye geldim" diye mırıldanırken askılardaki elbiselerde gözlerini gezdirdi.
"Yalnızca sizler gibi müşterilerimiz için ayırdığımız özel kreasyon ürünlerimizi görmek isterseniz, kızlar üst katı hazırlasın"
"Hiç gerek yok insanları yormaya... Burada da bakabilirim"
"O zaman siz şöyle dinlenin ben ürünleri getirteyim "deyip yanından ayrılmıştı. Zehra da bu esnada askıdaki diğer kıyafetlere bakınmak için mağazanın içinde gezmeye başladı. Beğendiği birkaç ürünün barkodlarını cihaza okutup gezmeye devam etti.
"Deneyecek misiniz Zehra Hanım?"
"Hayır hepsinin eğer varsa 38 bedenini alacağım olmazsa geri gönderirim"
"Peki efendim hemen hazırlatıyorum"
"Bu arada benim çocuk mağazanızdan verdiğim siparişlerim hazır değil mi?"
"Hazırlandı Zehra Hanım"
Biraz sonra mağazadan hem yüklü bir ödemeyle hem de çalışanlara verdiği yüklü bahşişle ayrılmıştı.
"Emre"
"Efendim abla"
"Çocuklar için hazırlananlara aman dikkat et eksik bir şey kalmasın... Oyuncaklar, kıyafetler falan"
"Merak etme abla ben hepsinin takibindeyim, aklın kalmasın"
Tam o anlarda Serdar ve Beliz de her zaman geldikleri hambugercideki masalardan birine oturmuşlardı.
"Hoşgeldin abi... sen de hoşgeldin küçük hanım"
"Hoşbulduk Fatih, işler nasıl? Bir yaramazlık yok dimi?"
"Sayende yok abi" dedi ve ekledi. "Size her zamanki menülerden getiriyorum dimi?"
"Evet aynısından"
"Dayı buradan sonra da aşağı kattaki oyun parkına gidelim mi?"
"Gideriz güzelim ilk önce seni karnını bir doyuralım ondan sonra istediğin oyun olsun"
"Zehra Abla.... Dayı baksana Zehra Abla'm" diye sevinçle bağırırken oturduğu sandalyeden kalkmış ve koşar adımlarla Zehra'nın yanına yürümüş ve kollarının arasına atlamıştı.
"Beliz'ciğim... Sen eve gitmemiş miydin dayınla?"
"Dayım beni hambuger yemeye getirdi" dedi ve ekledi. "Sen de gel ne olur birlikte hambuger yiyelim, ne olur Zehra Abla? Ne olur?" diye mırıldanırken elinden tutup adeta zorla çekiştirmişti. Serdar şaşkınlıkla olup biteni izlerken genç kadın da aynı şaşkınlığın içindeydi, Serdar masaya gelen Zehra'yı görünce oturduğu sandalyeden ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN MATEMİ
Fiksi PenggemarSevdiğini kaybeden bir kalp yeniden ne zaman atardı? Yeniden aşka düşebilir miydi? Bir kadın... İki adam... Bir yanı buz bir yanı ateşe mahkum aşk...