@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @user62209598 @Rose_Rain26 @Karadenizperisi61 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜
Günler günleri kovalarken çatıdaki karşılaşmanın ardından iki hafta geçmişti. Zehra her zamanki yoğun programında buz pateni dersine devam ederken bir yandan da şirket mesaisi sürüyordu. Serdar içinde şirkette işler aynı hızla ilerlerken bir yandan da yeğeni Beliz ile ilgileniyordu. Zehra sabah çıktığı iki saatlik yürüyüş artı koşunun ardından konağın sınırlarından içeri girdiğinde arka bahçede oturan yengesi Melike'yi görünce adımlarını oraya çevirmişti.
Zehra gülümseyerek "Yaz güneşinin keyfini çıkarmaca ha" dedi ve genç kadının yanındaki boş koltuğa oturdu.
"Öyle oldu valla anne kız güneşlenelim dedik biraz"
"Seni görümcen onu da halası yer yalnız haberiniz olsun" diye keyifle karşılık verirken uzanıp yengesinin bir hayli belirgin olan karnını okşamıştı.
Melike gülümseyerek "Daha doğmadan böyleyken doğduğunda ne yaparsın bilemiyorum Zehra'cığım? Valla kızım çok şanslı senin gibi akıllı, güzeller güzeli bir halası var ve onu gelsin diye heyecanla bekliyor" diye karşılık vermişti.
"Bir doğsun neler alacağım ben ona?"
Melike kıkırdayarak "Daha doğmadan bir sürü şey aldın Zehra daha ne alacaksın?" diye karşılık vermiş, ardından da devam etmişti sözlerine.
"Hem yeğenine bu kadar özenliysen kendi çocuğuna nasıl olursun kim bilir?" dediğinde Zehra şaşırmış bir ifadeyle genç kadına bakmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Bunun için evlenmem gerek ortada ne bir aday var ne de ben de öyle bir istek canım, yani herkes evlenecek diye bir kural yok ya"
Melike "Yok tabi de ama bizde yeğen sevmek isteriz Zehra'cığım, hakkımız bence yani" diye muzip bir gülüşle karşılık verirken göz kırpmayı da ihmal etmemişti. İki genç kadın bahçede otururken ön bahçede bir araba durmuştu.
"Abinin görüşmesi vardı, o geldi sanırım" diye mırıldanırken Zehra da merakla arkasını döndüğünde arabadan inen genç adamı görmüştü.
"Serdar gelmiş"
"Yalnız bayağı yakışıklı adam, Allah sahibine bağışlasın"
"Neyse ben gidip terim fazla soğumadan duşa gireyim"
"Zehra"
"Efendim Melike"
"Siz bu aralar sürekli yan yanasınız, bayağı iyi anlaşıyorsunuz herhalde"
"Sesindeki imalı tavrı hiç sevmedim yalnız Melike, ben Abimin etrafındaki adamları hayatımda istemiyorum yani en azından özel hayatımda"
"Bende istemiyorum diyordum ama bak Abin önce kalbimi çaldı, şimdi de hem onunla evliyim hem de kızımızın doğacağı günü bekliyoruz"
"İşte biz buna kader diyoruz Melike'ciğim ama ben o kısma şimdilik talip olmamayı tercih ediyorum" diye karşılık verirken oturduğu yerden kalkmıştı.
"Ama hoş adam yani dimi, hiç mi alıcı gözüyle bakmadın Zehra ya?" dediğinde Zehra istemsizce başını çevirip bakmıştı. Tamam genç adam fazlasıyla yakışıklı, çekici ve karizmatik bir adamdı, yani bir kadını rahatlıkla etkileyebilecek bir çok özelliğe sahipti fiziksel olarak. Tamam bir ufak hoşlanma da hissetmiş olabilirdi ama bu durumun aşkla bir alakası yoktu bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN MATEMİ
FanficSevdiğini kaybeden bir kalp yeniden ne zaman atardı? Yeniden aşka düşebilir miydi? Bir kadın... İki adam... Bir yanı buz bir yanı ateşe mahkum aşk...