🕸6.Bölüm🕸

213 28 168
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Rose_Rain26 @ortak_hikayeler61 @kediciteyze2 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜

2 Gün Sonra

Zehra rahatlatıcı bir duş almış olmanın verdiği huzurla odasının penceresinden deniz kenarında yürüyenleri izlerken bir yandan da kahvesini yudumluyordu. Baloya iki saatten az kalmıştı, birazdan hazırlanmaya başlasa iyi olurdu.

Derin V yaka çıplak belini saran zincir detaylı yırtmaçlı tarçın rengindeki elbisesini giymiş, ayna karşısında son kontrollerini yapmakla meşguldü. Saçlarını maşa yardımıyla şekillendirmiş ve şık bir kelebek tokayla tutturmuş, omuzlarına döktü. Ardından da hafif tonlarda bir makyajla hazırlığının bir kısmı sona ermişti. Takı çekmecesine uzanıp açtı, biraz bakındıktan sonra iki yaprak desenin pırlantalarla işlenmiş haliyle ortaya çıkarılmış kolyesini boynuna takıp açık mavi renkteki parfüm şişesine uzandı. Boynunun iki yanına ve bileklerine parfümünü sıktıktan sonra krem rengi üstü açık topuklularını ayağına geçirdi. Şimdi tamamen hazırdı işte.

Zehra merdivenlerden inerken yengesi Melike oturduğu tekli koltuktan "Zehra'cığım ne kadar güzel olmuşsun böyle?" diye söylendi gülümseyerek.

Zehra "O senin güzelliğin yengeciğim" dedi gülerek ve adımlarını yengesinin yanında sonlandırdığında aynı neşeyle eğilip Melike'nin belirginleşmiş karnında gezdirdi ellerini. Bakışlarını da yengesinin gülen gözlerinde gezdirmişti. Sapsarı saçları, ışıl ışıl bakan kahverengi gözleriyle gerçekten çok güzel bir kadındı Melike ve bu akşam giydiği kalın askılı beyaz elbisesi de ona çok yakışmıştı. Abisi Yiğit ve Melike birbirlerini severek evlenmişlerdi. Beş senedir aşkla varlığını koruyan iki kişilik ailelerine şimdi de kızları Efsun katılacak ve üç kişilik kocaman bir aile olacaklardı.

"İkiniz de çok güzelsiniz bu akşam, her zamanki gibi" diye de ekledi.

Tuba gülerek "Benim güzel torunum çok şanslı valla annesi güzel halası güzel doğmadan dünyalar güzeli oldu bile" diye sohbete dahil olmuştu.

Yiğit merdivenlerden inerken iki yana kollarını açmış ve neşeyle gülümseyerek "Hanımlar bu ne güzellik böyle? Gözlerim kamaştı güzelliğinizden" derken karısının yanağına bir öpücük bırakmış ardından da devam etti.

"Ama karımın güzelliğini ayrıca abartmalıyım bence, bu gece kızımızla bana bir dans borçlusunuz Melike Hanım" diye takıldı karısına muzip bir şekilde.

Melike de aynı muzip tavırları devam ettirerek konuştu. "Seve seve, bütün danslarımız senin hayatım"

"Karımdan dans sözü aldığıma göre artık gidebiliriz bence"

"Ben kendi arabamla geliyorum, bu akşam korumaya da gerek yok zaten, Anneciğim istersen sen de benimle gelebilirsin"

"Olur kızım gelirim"

Birkaç dakika sonra Balaban Yalısından önce Zehra çıkış yapmıştı ardından da Yiğit'in arabası.

Serdar kısa bir duş faslından saçını kurutmuş, siyah takımını üzerine geçirmişti. Şimdi de yalının salonunda ailesinin hazırlanmasını bekliyordu. Duyduğu topuk sesleriyle başını çevirip baktığında ip askılı koyu kahverengi tonlarındaki göğüs dekolteli saten elbisesiyle elinde çantasıyla ona doğru gelen kuzeni Gözde'yi gördü.

GECENİN MATEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin