@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @user62209598 @Rose_Rain26 @Karadenizperisi61 @kediciteyze2 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜
2 Gün sonra
Beliz gülümseyerek "Dayı hadi kalk... Dayı" diye seslenirken yatağın üstünde zıplamaya başlamıştı bile. Serdar yanı başında tüm tatlılığıyla sarı saçlarını savura savura zıplayan yeğenini görünce gülümsedi.
"Günaydın prensesim"
"Günaydın dayıcığım" derken zıplamayı bırakmış eğilip dayısının yanağına öpücükler kondurmuştu.
"İşte şimdi günüm aydı güzelliğim"
"Dayı ya... Yapma gıdıklanıyorum yaa... Dayııı" diye karşılık verirken bir yandan da gülücükler saçmaya devam ediyordu. Dayı yeğen biraz daha yatakta eğlenip keyif yaptıktan sonra kahvaltıya inmişlerdi.
"Dayı"
"Söyle prensesim"
"Bugün okulum yok ya hani benim bende seninle şirkete gelebilir miyim?"
"Güzelim istiyorsan gel tabi de orası biraz sıkıcı ve büyükler için"
"Dayın haklı güzelim, sıkılırsın orada sen"
"Dayım varken sıkılmam ama hem geçen gün resim yapmıştım yine yaparım, lütfen"
Serdar tebessümle "Tamam prensesim sen nasıl istersen, o zaman resim çantanı hazırla sen" dediğinde Beliz sofradan kalkmak istemişti ki anneannesi Meltem Hanım durdurmuştu onu.
"Kahvaltını bitir güzelim ondan sonra hazırlanırsın"
Serdar şefkatli tebessümle "Anneannen haklı canım önce kahvaltını bitir sonra hazırlanırsın" diye karşılık vermiş çayından bir yudum daha alırken Beliz de kahvaltısına devam ediyordu.
Zehra ve annesi sabah erkenden kalkmış ve kahvaltıdan önce yürüyüşe çıkmıştı. Bu yürüyüşleri Zehra fırsat buldukça yapmaya çalışır, annesi Tuba Hanım da eşlik ederdi tıpkı bugünkü gibi. İkinci turdan sonra eve geri dönüş yoluna geçmişlerdi.
"En son ne zaman çıkmıştık bu yürüyüşe hatırlamıyorum ama iyi geldi"
"Haklısın anne iş güç derken biraz ihmal ettik bu yürüyüşleri"
"Olsun kızım sağlık olsun da hep yapılır şeyler bunlar"
"Öyle tabi"
"Yeni iş ortaklarınız nasıl? İş başladı mı?"
"Hayır anneciğim başlamadı, ortaklığa gelirsek şu anlık bir sıkıntı yok, herhangi bir sorun yaşanacağını da sanmıyorum"
"Sevindim canım Allah ağzının tadınızı bozmasın zira ortaklık zor iş, dışardan göründüğü gibi kolay değil tabi" diye mırıldandı şefkatle gülümseyerek. Annesi bu konuda çok haklıydı, ortaklıklar çoğunluk demekti çoğunluk demek de kavga, anlaşmazlık çıkabilir demekti. Yani her şey ihtimal dahilinde olabilirdi.
"Abimler bugün gün içinde dönüyormuş"
"Dün Melike'yi aramıştım, o zaman söylemişti" diye mırıldanırken konağın kapısından içeri giriş yapmışlardı bile. Bahçeden kapıya doğru ilerlerken anne kız sohbetlerine devam ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN MATEMİ
FanficSevdiğini kaybeden bir kalp yeniden ne zaman atardı? Yeniden aşka düşebilir miydi? Bir kadın... İki adam... Bir yanı buz bir yanı ateşe mahkum aşk...