🕸11.Bölüm🕸

113 22 162
                                    

@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @selfinaz52 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @Rose_Rain26 @ortak_hikayeler61 @kediciteyze2 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜

Zehra biraz dinlendikten sonra akşam yemeği için hazırlanmaya koyulmuştu. Gardırobunun kapağını itip kıyafetlerine bakınmaya başladı. En sonunda tek omuzlu pudra renk bluzunu ve açık gri renkteki havuç pantolonunu giymiş, şimdi de ayna karşısında kemerini düzeltmekle meşguldü. Su dalgası şekline getirdiği saçlarını omuzlarına dökerken makyaj yapmamış sadece nüde tonlarda bir ruj sürmüştü. Takı olarak da koluna deri bir ip bileklik ve saat takmıştı. Yanına krem renk çantasını alıp kırık beyaz renkteki ceketini üzerine geçirdikten sonra çiçek kokulu parfümünü de sıkmış ve odadan çıkmıştı.

Aşağıdan sesler geldiğine göre birileri salona inmiş olmalıydı. Adımlarını sıklaştırıp merdivenleri indi. Abisi, yengesi ve annesi salondaydı.

"Bende sana seslenecektim güzelim, hazır mısın diye?"

"Hazırım siz de hazırsanız çıkalım mı?"

"Ben kendi arabamla çıkacağım ama restoran nerde bilmiyorum"

"Serdar bana atmıştı konumu, atıyorum sana şimdi güzelim"

Zehra "Tamam abiciğim, hadi ben çıktım gençler sizde geç kalmayın, öpüldünüz" diye mırıldanırken kapıya doğru yürüdü. Kapıyı aralayıp dışarı çıktı ve garaja doğru ilerledi.

"Abla ben getirirdim arabanı, hangisini istersin?"

"Ben alırım Emre, senin de gelmene gerek yok abimlerle olacağım bu akşam zaten yanımdalar"

"Peki Abla sen nasıl istersen" diye karşılık verirken Zehra garaj kapısının şifresini girip birkaç saniye içinde açılan kapıdan içeri girmişti. Grafit gri renk cipinin yanına doğru ilerledi, bugün bunu kullanacaktı. Arabanın kapısını açıp şoför koltuğuna geçip oturduktan sonra emniyet kemerini takıp düğmeye basıp arabayı çalıştırdı. Ve konaktan çıkış yaptı.

Serdar güzel bir duş almış, siyah havlusunu beline sarıp rahatlamış bir şekilde çıkmıştı banyodan. Elindeki saç havlusuyla saçlarını kurularken dolaba doğru ilerledi. Resmi bir iş yemeği değildi o yüzden daha spor ve rahat giyinebilirdi. Beyaz bir tişört üzerine siyah spor bir gömlek ve siyah kot pantolonda karar kılmıştı bir süre sonra. Restorana gerekli bilgi verilmişti, bu gece başka bir müşteri kabul edilmeyecekti. Saçlarını elleriyle düzelttikten sonra üzerine siyah ceketini geçirmişti.

"Dayı gelebilir miyim?"

"Gel tabi prensesim niye soruyorsun?" diye karşılık verirken yatağına oturmuş ve Beliz'in de dikkatli bir şekilde oturmasını beklemişti.

"Dayı"

"Efendim güzelim"

"Beni yarın anneme götürür müsün?"

"Götürürüm prensesim neden götürmeyeyim?"

"Teşekkür ederim dayıcığım"

"Ben senin dayıcığım diyen dillerini yerim"

"Anneanneme söylemek isterdim ama oraya gidince çok ağlıyor"

"O zaman yarın annene gidiyoruz prenses anlaştık"

"Anlaştık, o zaman ben çizgi film izlemeye gidiyorum" diye karşılık verirken yatağın üzerinden yere inmiş, ardından da çizgi film izlemek için odasına gitmişti. Serdar da son hazırlıklarını tamamlamış ve salonda Gözde ile buluşmak üzere odadan çıkmıştı.

GECENİN MATEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin