@pile16 @dystinabell @reem133x @HilalYucel7 @ece373738 @Leth_28 @M_merve14 @Daryoosh @KrishnaMukherjeeSurb @snglss @TeffyLeal @almalta @user62209598 @Rose_Rain26 @Karadenizperisi61 @HilalYucel7 @yaghazask97 💜💜
Zehra yanı başında çalan telefon sesiyle gözlerini araladığında telefonu alarmdan bağımsız bir halde çalmaya devam ediyordu, uzanıp eline aldığında arkadaşı Eylem'in aradığını görünce yattığı yerde doğrulup arkasına yaslanırken telefonu açmıştı.
"Günaydın Eylem"
"Günaydın Canım uyandırmadım inşallah"
"Uyanırdın ama önemi yok kuzum birkaç dakikaya alarm da çalardı zaten"
"Uzun zamandır yapmıyorduk dedim dışarda şöyle sen, ben Melike toplanıp kız kıza bir kahvaltı yapsak mı diyecektim, anlık oldu biraz ama"
"Çok iyi düşünmüşsün canım çok da iyi olurdu gerçekten ama benim dün geceden verilmiş bir sözüm var"
Eylem merakla "Hayırdır kime verildi bu söz bakalım?" diye sormuştu. "Serdar Kılıçaslan'la mı yoksa?"
Zehra "Sayılır" diye kaçamak bir cevap verse de Eylem'in yakın arkadaşlık görevini layıkıyla yerine getireceğinden adı kadar emindi o yüzden minik bir açıklama yapma gereği duyacağından emindi zira arkadaşını iyi tanırdı.
"Nasıl sayılır Zehra ya Serdar'la mı değil mi bu buluşma?"
"Onunla ama yeğeni Beliz için, sana bahsetmiştim ya ders verdiğim küçük bir kız var diye... O kız Serdar'ın yeğeni, dün gece bir kâbus görmüş, o da sakinleştirmek ve oyalamak için sürprizim var demiş öyle işte"
"Sadece bu kadar yani Beliz için?"
"Evet Eylem, başka ne olabilir ki zaten? Sanki bilmiyorsun düşüncelerimi"
Eylem muzip bir tonda gülerek "O düşüncelerini biliyorum kuzum ama ne bileyim bu ara Serdar Bey'le pek görüşür oldunuz ondan dedim yani bilemiyorum artık" diye mırıldanmıştı.
"Şu kahvaltı işini akşam yemeği yapalım mı ne dersin?"
"Bana uyar, Melike'ye sen söyler misin ben arayayım mı?"
"Ben söylerim kuzum"
"Tamam o halde ben kapatıyorum sen hazırlan geç kalma buluşmana"
"Tamam kuzum görüşürüz"
Eylem "Görüşürüz" diye karşılık verip telefonu kapattıktan sonra Zehra telefonu komodinin üzerine geri bırakıp banyoya gitmek üzere yataktan kalkmıştı. Banyodaki rutinlerini hızlıca halledip odasına geri döndüğünde gardırobunu açıp kıyafet bakınmaya başlamıştı. Çok sürmeden kırmızı renk sıfır kol kot yelek ve kırmızı renk havuç pantolon seçip üzerini değiştirmişti. Saçını da sıkı bir at kuyruğu yaptıktan sonra makyaj yapma gereği duymamış sadece dudaklarına nemlendirici sürmüştü. Üzerine de siyah deri ceketini giydikten sonra telefonunu, çantasını ve arabasının anahtarını alıp odasından çıkmıştı. Salondan gelen seslere bakılırsa konakta hayat yeni bir güne başlamıştı bile. Merdivenlerin bitimine geldiğinde kahvaltı masasının birkaç adım ötesinde kendi halinde sevgi yumağı haline gelmiş cilveleşen abisi Yiğit ve yengesi Melike'yi görmesiyle yüzündeki gülümseme büyümüştü, onları böyle mutlu görmek çok güzeldi çünkü.
Melike sofranın tam ortasına konmuş limon soslu salatalık dilimlerinden birini almış iştahla ısırarak yemeye devam ederken beline dolanan kollarla gülümseyerek yutkunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN MATEMİ
FanfictionSevdiğini kaybeden bir kalp yeniden ne zaman atardı? Yeniden aşka düşebilir miydi? Bir kadın... İki adam... Bir yanı buz bir yanı ateşe mahkum aşk...