-3-

105 18 3
                                    


Medyada Efe ve Hayal...

Arabayı park edip Beyoğlunda bir bara girmişlerdi. Hayal pek içmezdi ama Efe sarhoş olacağa benziyordu. Barmen içeceklerini getirdi. Hayal yavaştan alıyordu Efe ise üçüncü bardağını söylüyordu. Efe hafif çakır keyif hayali belinden tutup kaldırdı ve sarıldı. Seviyorum kız seni deyip öptü ve geri yerine oturdu. Hayal istemsiz olarak gülümserken buraya gelmekle yanlış yaptığını anladı. Sarhoş efeye yeniden aşıl olmak çok kolaydı çünkü çok tatlı şapşik bişey oluyordu. Hayal bardağını bitirmeden kenara koydu. Araba kullanması gerekecekti. bir sigara yakıp çerezlerden ve midyelerden yemeye başladı. sonra dayanamayıp dans edenlerin arasına karıştı. Kendisini kaptırmış dans ederken bir el omzuna dokundu. Dokunanın efe olmadığından emin olduğu için hızlı bir hareketle omzundaki eli tutup burktu ve buna cesaret eden kişiye döndü. Kalabalık içinde olmasalardı çoktan diğer eli adamın boğazını bulmuştu ama olay çıkartmak istemiyordu. Yüzü görünce kalabalık içinde olduklarına gerçekten şükretti çünkü karşısındaki yüz eski bir arkadaşına aitti.

Ömer: Hey hey hey! Sakin ol kızım benim!

Hayal: Ops! Pardon ya sapık sandım seni.

Ö: Fark ettim. Bu arada elimi bırakır mısın artık gerçekten acıyor.

H: Aahh özür dilerim.

Ö: Görüşmeyeli baya agresifleşmişsin. Neye uğradığımı şaşırdım.

H: Agresiflik değil de korunma amaçlı bir savunma diyelim biz ona

Ö: Tamam öyle diyelim bakalım. Ee nasılsın napıyosun görüşmeyeli?

H: Okul bitti işte annemin cafesinde zaman geçiriyorum.

Ö: neden kendi mesleğini yapmıyorsun?

H: kendimi bildim bileli okuyorum ömer. Bir sene ara verip dinlenmek istedim. Tempolu bir çalışma hayatından önce iyi geleceğini düşünüyorum. Sen napıyorsun? çalışmaya başladın mı?

Ö: Evet bir şirkete girdim mezun olduktan sonra. bana 2 ay dinlenmek yetti. Bu arada yalnız mısın? İstersen bizim masaya gel.

Ömer birkaç arkadaşının olduğu masayı gösteriyordu. Tam yalnız gelmediğini söyleyecekti ki efe yanlarına geldi. İlk andan beri uzaktan izlemişti. Hayalin verdiği ilk tepkinin ardından müdahale etmeyi düşünmüş sonra tanıdığını anlayınca uzaktan izlemeyi tercih etmişti. Ama konuşmanın uzaması ve çocuğun bir grup erkekten oluşan masayı göstermesiyle sabrı taşmış ve muhabbete dahil olmaya karar vermişti. " Merhaba birader. Ben efe. Hayalin erkek arkadaşıyım. Sen kimsin necisin?" diye dalmıştı muhabbete. Ömer önce bir şaşırdı sonra kendisini toplayıp "Ben dershaneden arkadaşıyım adım ömer. Memnun oldum. Uzun zamandır görüşemiyorduk da burada rastlayınca bi hal hatır sorayım dedim." diye durumu izah etti. Hayal ise sadece izliyordu. Bu tür sahnelere çoktan alışmıştı. 'Erkek arkadaşıyım' sözüne aldırış etmeyecek kadar hemde... İlk başlarda heyecanlanırdı biraz ama artık bunun sadece başka erkekleri kendisinden uzak tutmak için söylediği sıradan bir söz olduğunu biliyordu.

Neyse ki olay çıkmadan hallolmuştu mesele. Hallolmuştu derken kastettiği kavga gürültü olmadan hayalin sadece "Neyse görüşürüz ömer arayı açmayalım" demesine yetecek kadar daha yanında kalmışlardı ömerin.

Masalarına geçtiklerinde efe sorgular gibi bakıyordu hayale. Hayal ise sigara yakıp "hadi iç de kalkalım artık" dedi. efe bardağını bitirdi ve hesabı ödeyip kalktılar.

Efe hala bir açıklama bekliyordu. Açıklama olmadan eve giderse uyuyamazdı. Hayal de ömerin söylediklerini tekrarlayıp konuyu kapattı. Arabaya bindiler. Hayal arabayı kullanırken efe yolcu koltuğundan saf saf hayale bakıyordu. Arada bir 'Hayal' diyordu. Hayal bakınca yok bir şey deyip gülüyordu.

Efenin evine geldiler. Hayal destek olmak için kolunu efenin beline dolayınca efe durumu yanlış anladı ve hayale sımsıkı sarıldı. Saçını koklayıp öpüyordu. Hayal biraz uzaklaştırıp 'hadi içeri girelim' deyince durumu idrak edebildi ve eve girdiler. Hayal Efeyi yatağına yatırdı. Ayakkabılarını ve gömleğini çıkartıp üzerini örttü. Kapıya yönelmişti ki efe hayali kolundan tutup yatağa çekti. Boş anına geldiği için hayal dengesini kaybedip yatağa düştü. Efe sıkıca sarıldı hayale. Biraz o şekilde kaldılar. Sonra efe konuşmaya başladı.

E: Bugün burada kalamaz mısın?

Hayal efenin kollarından kurtulup doğruldu ve cevap verdi

H: Olmaz eve gitmem lazım. Arabayı ben alıyorum yarın sabah gelir bizden alırsın. Evden çıkmadan ara habersiz çıkagelme.

Efenin bir şey söylemesine fırsat vermeden ışığı söndürdü ve çıktı. Arabaya bindiğinde biraz öyle oturdu ve sonra arabayı çalıştırdı. Yavaş yavaş evine gitti. Odasına çıktığında saatin üçe geldiğini gördü. Yorgunluktan ölüyordu. oldukça yoğun bir gün geçirmişti. Bir an önce üzerindekilerden kurtuldu ve pijamalarını giydi. Makyajını temizleyip saçını çözdü. Aynanın karşısında bir süre oturup Koreyi ve Efeyi düşündü. Koreyi daha çok istediğine karar verip kalktı ve kendini yatağa attı. Kafasını koyar koymaz uyumuştu.

O gün ilk defa rüyasında Min Ho'yu görmüştü...

-3. Bölüm Sonu-

Seviliyorsunuz :*

Yeni hikayem Tırtıldan Kelebeğe'yi de okuyup görüşlerinizi bildirirseniz çok mutlu olurum :)

Ayrıca soohyunoloji isimli kullanıcının Karanlığın Gölgesi isimli hikayesini okumanızı da şiddetle tavsiye ediyorum :) Desteklerinizi bekliyoruz :)

☆ Hayallerin Ötesinde ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin