Medyada geçen bölüm Min Ho ve Min Hyuk'un havaalanında kızlarımız için söylediği şarkı. Jang Geun Suk-What Should I Do...
Program Min Hyuk'un şarkısından sonra yaklaşık onbeş dakika daha sürmüştü. Şarkı bittikten sonra Min Hyuk hayranlarından onları desteklemelerini, kendisinin gerçekten çok mutlu olduğunu ve onu anlamalarını istediğini söylemişti ve grup hala enstürmanlarının başındayken iki şarkı daha söyleyip programı bitirmişlerdi.
Müge ise tüm bu süre içinde ağlamaya devam etmiş, Hayal'in de gözlerinin dolmasına neden olmuştu. Hayal sevdiği birisinin ağlamasına hiç dayanamazdı ki...
Müge ağlama seansını bitirdikten sonra Min Hyuk'u aradı. Sesli arama yapmıştı çünkü görüntülü konuşmaya cesareti yoktu.
"Selam!"
"Selam hayatım. Nasılsın?"
"Çok mutlu, çok şaşkın, çok korkmuş ve çok aşık. Neden bana daha önce söylemedin?"
"Sürpriz olsun istemiştim. Neyseki Hayal izlemeni sağlamış. Ona teşekkür ettiğimi söyle."
"Söylerim tabi."
"Şimdi benim 'neden?'lerime gelelim? 'Çok mutlu' ve 'çok şaşkın' olmanı anlıyorum ama neden 'çok korkmuş' olduğunu merak ediyorum."
"Korktum çünkü Hayal ve Min Ho'ya olanları biliyorum. Şimdi bana da bir sürü hakaret edecekler. Ve ben bu konuda Hayal gibi değilim yani insanların ne dediklerini takıyorum. Üstelik senin için nasıl olacağını hiç bilemiyorum bile."
"O zaman yorumları okuma. Ayrıca Hayal ve hyungun ilişkisinden sonra bize çok yükleneceklerini sanmıyorum. Onların nasıl mutlu olduklarını gördüler. Yani aşkın sınır tanımadığını ve cesaret istediğini gösterdiler herkese. Ve sonunda her şey yoluna girdi, öyle değil mi? Bizimki de öyle olacak güven bana.Üstelik benim birisine aşık olup mutlu olmamı gerçekten isteyen hayranlarım da oldukça fazla. Çok kötü yorum alacağımızı sanmıyorum.
Ve hepsinden önemlisi biz birbirimize sahipiz. Kim durabilir karşımızda?"
Müge, Min Hyuk'un sözleriyle çok daha iyi hissetmeye başlamıştı bile.
"Haklısın. Birlikte olduğunuz sürece gerisini kim takar?"
"Ha şöyle. Evet son olarak neden çok aşıksın bakalım?"
"Çünkü benim sevgilim en tatlı, en romantik ve en şapşalı."
"Hahahaa! Benim sevgilim de öyle."
"İyiki varsın."
"Sen de iyiki varsın... Ha bu arada pazartesi yani iki gün sonra Tayland'da konserimiz var. Haberin olsun. Neyse Yong hyung sesleniyor. Kapatmam lazım şimdi."
"Pekala. Sıkı çalışın. Desteklemek için orada olamayacağım ama buradan destekleyeceğim. Yong'a da söyle seni çok yormasın."
"Kendisine ileteceğim. Ha Ha Neul-ah! Seni seviyorum!"
"Seni seviyorum!"Müge telefonu kapattıktan sonra ikili koltuğa ayaklarını uzatarak oturmuş televizyon izleyen Hayal'e bakıp "Sana teşekkür ediyor izlettiğin için. Her neyse bu konuda sunbaemsin. Bana yol göster." dedi. Hayal bakışlarını televizyondan ayırmadan "Her anımda yanımdaydın. Yani her şeyi biliyorsun zaten. Üstelik lafı bile olmaz karşim." diye cevap verdi.
Müge yanına gidip Hayal'in ayaklarını koktuktan aşağı indirdi ve boşalan yere oturdu. "İyi de ben özellikle bir şey yaptığını görmedim." Hayal bu sefer Müge'nin yüzüne bakarak cevapladı "Tamam işte sen de yapma zaten. Çıkıp 'Merhaba. Ben çok iyi bir kızım. Tanısanız çok seversiniz.' diyecek değilsin ya. Zamana bırak, doğal davran."
Müge biraz düşündükten sonra başını abartılı bir saygıyla öne eğdi ve "Peki yüce sunbae. Senin öğretilerine kulak vereceğim." dedi. Hayal onun bu haline kahkaha atarak karşılık verdi. Müge de başını kaldırdıktan sonra kahkaha atmaya başladı.
Gülmeleri bitince Müge "Bu akşam yemeğe kalsana. Açıkçası annemlere açıklarken yanımda olmana ihtiyacım var. Hatta gece de kalabilirsin." dedi ve işaret parmağını Hayal'in boynunda gezdirerek "Seninle kalmayı özledim." diye devam etti. Hayal "Tamam olur. Söylerim bizimkilere bu geceyi burada geçiririm ama..." dedi ve Müge'nin bileğini tutup parmağın boynunu okşamasına engel olduktan sonra sırıtarak devam etti. "Min Ho yokken bunu yapmamanı tavsiye ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆ Hayallerin Ötesinde ☆
FanfictionBüyük umutlara hayallerini kovalayan iki genç kızın öyküsü