Hercegem - Avagy második felvonás

5.1K 155 13
                                    

William és Elizabeth szerelmi története lezárult. Egy teljes évtizeddel később azonban, újból betekintést nyerhetünk a királyi családba. Sok régi szereplő visszatér és megismerhetünk sok újat is. 

Allison Smith, Richard Smith Gróf lánya. Pontosabban a második lánya. Nővére, Isabella szépsége lenyűgöző, sokan Anglia legszebb előkelő hölgyének is szokták hívni. Allison is szép volt, kétség kívül, csak nem annyira, mint Isabella. Ezzel párhuzamosan, nem tudott olyan kecsesen sétálni mint Isabella, valamint Isabella tánctudásával ellentétben, Allisonnak botlába volt. Sokszor olyanok csúsztak ki a száján, amit előtte nem gondolt meg, így került a köztudatba csupán Richard Smith Gróf második lányaként.

A legszembetűnőbb ellentét közte és Isabella között az az volt, hogy mögötte nem sutyorogták azt az emberek, hogy egyszer ő lesz majd Anglia királynéje. Merthogy Isabella igencsak esélyes volt erre a posztra.

Joshua Davies Herceg testvérével ellentétben előszeretettel adott bálokat. Allison szerint szerette, ha ő van a középpontban, csakúgy mint a nővére. Az utóbbi egy hónapban Joshua Davies Herceg nem egyszer, nem kétszer, hanem háromszor kérte fel Isabellát táncolni. A huszonkét éves herceg köztudottan feleséget keres magának, Allison pedig biztos volt benne, hogy a nővére, Isabella lesz a választott.

Allison sosem volt féltékeny a nővérére. Szeretett a háttérben beszélgetni az öreg nénikkel miközben Isabella táncolt az urakkal. Allison mindig is úgy gondolta, hogy ha valaki megismerné őt közelebbről, nem csak azt látná, hogy ő csupán csak Richard Smith Gróf másodszülött lánya. Ezért is volt, furcsa, maró érzés amikor Joshua Herceg végül őt is észrevette, s aztán megint csak Isabellát kérte fel táncolni. 

Felvágott szájú főhősnőnket azonban nem kell félteni, könnyen az agyára megy bármilyen Hercegnek ha úgy tartja kedve..

Hercegem (18+)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang