15.KESİK SAÇ

4.3K 189 69
                                    

Herkese merhaba canlarım ciğerlerim bizz gelldikk!

Tam 21 sayfalık uzunnn bir bölüm oldu o yüzden emeğime karşılık bol yorum ve vote bekliyorum...

O iş sizde ;)

Keyifli Okumalar...

      

                               ♠️

Sara Dila Koroğlu'ndan...

Yaşım kadar kederim vardı benim.

Sırtımda binlerce yük.

Adım kadar derdim vardı benim.

Bir gün daha geçip gitmişti.

Bu odada aç susuz geçirdiğim bir gün daha silinmişti ömrümden...

Aydınlanan göğe baktım.

"Neredesin abla?"

Ablam beni er ya da geç kurtaracaktı,
biliyordum.

İç çektim.

"Neredesin Bahoz?"

Odanın kapısı sertçe açıldı.
Korkuyla sıçradım yerimden.

"Ne istiyorsun!"

Azat sırıtarak geldi yanıma.

"Kendini çok mu akıllı zannediyorsun sen he,evina min?"

"Ne diyorsun,anlamıyorum?"

"Asmin diyorum,"dedi gözlerime bakarak."Ondan yarım istedin?"

"Ben b-"

"Şhh,"diye fısıldadı ve yaklaşmaya başladı iyice."O benim hizmetkarım."

"Git buradan."

Üstüme geliyor bir yandan da konuşuyordu."Bana ihanet etmez,onu da babasının ve aç kardeşinin karnını da ben doyuruyorum."

"A-azat,"

Kaçacak yerim kalmadı.Duvar İle onun arasında sıkıştığımda eli saçlarıma gitti.
"Dokunma bana."

"Buna karışamazsın,"dedi bir tutam saçımı parmağına dolayarak."Sana istediğim gibi dokunurum."

Yutkundum.

"Buradan kurtulacağım Azat Botan,
bunu biliyorsun."

"Buradan da benden de kurtuluş yok kewe,"dedi ve anlayamadığım bir hızla eline doladığı saçımı çekti.Bir çakı ile saç tutamımın  yaklaşık altı santimlik kısmını kesti."Bunu aklından çıkarırsan kestiğim şey o güzel saçların olmaz."

Beni bıraktı.

Elim sızlayan saç diplerime gitti.

"Sen delisin."

"Asmin dahil,hiç kimse ile konuşmayacaksın."

Saçlarımı havaya kaldırıp kokladıktan hemen sonra çakıyı yüzüme doğrulttu ve tehditkar bir tavırla yanağımda gezdirdi.

"Buradan kaçmaya çalışmayı aklından dahi geçirirsen o güzel yüzüne veda edersin."

"Senden korkmuyorum."

Güldü."Belki de yüzünü çizmeliyim ha keklik,güzelliğin gidince sen de vazgeçersin kendinden.Sadece bana kalırsın.Çünkü bir tek ben seni sen olduğun için severim."

"Asmin'e zarar verecek misin?"

"O bana itaat etti,asi olmadı.Ona zarar vermeyeceğim ama benim iyi kalpli Dila'm eğer bir kez daha bu yaşanırsa onu gözlerinin önğnde öldürürüm."

DİVANE GELİN (BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin