Herkese merhabalar!Biz geldik, merhabaaalarr canlarım ciğerlerim❤️
Nasılsınız?
Emeklerime karşılık olarak oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen .
Sizi seviyorum.
Keyifli Okumalar....
31. Bölüm Gülen Ceset
Sara Dila Koroğlu'ndan...
Geceyi gördüm, günü gördüm.
Vardım bir an bir an için yok oldum.
Varlığı gördüm, yokluğu bildim.
Ben zerre oldum, dünyaya karıştım da aşkı hiç bilememiştim.
Şimdi seninle aşkı biliyorum.
Şimdi gül sevgilim, seni seviyorum.Güneş doğmuş biz karı koca uyumadan saatlerce muhabbet etmiştik. Şimdi Bahoz dizlerimde uzanıyor ben ise onun yüzünü ezberlemek için ellerimle bir haritasını çiziyordum.
"Sahiden yüzümün haritasını mı çiziyorsun dilemın?"
Başımı salladım."Bir gün kör olursam eğer, unutmayayım diye."
"Ya de ben ölürsem."dediğinde boğazım düğümlendi.
"Şöyle açma sapan şeyler söylemesene,"dedim kızgınlıkla.
"Sen kendin için söylediğinde ne hissettiğimi anla diye dedimdi."
"Dedindi?"
"He valla,"dedi Bahoz bilerek boğazından gelen bir sesle."Demiş bulundum."
Elimde olmadan kıkırdadım.
"Dila,"diye mırıldandı Bahoz sakallarındaki elimi alıp bir buse kondurduğunda."Ben aşkın hep acıttığını düşünürdüm."
"Öyle değil miymiş,"diiye sorduğumda bacağımın üstündeki başını kaldırıp gözlerimizi birleştirdi."Değilmiş, mavi göz."Başını iki yana salladığında sanki söyledikleri onu huzurun içine çekiyor ve bir daha mutsuzluğa teslim olmamaya ant içtiriyordu."Sen geldin ve acı gitti."
Odamızın renkleri daha bir canlı hale geldi o an.
Gülümsedim.
O geldi ve acı bitti."Her şey geride kaldı Bahoz Koroğlu. Sen artık o diktatör, kaba adam değilsin."
"Değilim."
Aşk bizi gözlerimizden mühürledi.Öyle çok seviyordum ki bu adamı, öyle çok...
Hiç düşünmezdim bir gün bir adama duyduğum sevgiyi ifade edemeyecek kadar bir sevgi besleyebileceğimi.Hiç düşünmezdim zoraki bir evliliğin böyle kalbimi ısıtacağını.
Aniden açılan kapıyla beraber içeri dalan kızım"Anne,"diye çığlık attı.Donmuş bir vaziyette Lorin'e bakakaldığımızda sırıtıyordu.
"Kız,"dedi Bahoz ellerini açıp onu yanına çağırarak."Kapıyı nasıl açtın?"
Kapının ardından Yasemin belirdi."Aslında ben açtım."dediğinde suçlu çocuklar gibi yere bakıyordu."Lorin'in aklına uymuş olabilirim biraz."
Bahoz kucağına zıplayan kızımızı alıp saçlarını okşadıktan sonra"Keçe vallahi hiç büyümedin,"diye konuştu."Çocuğun olacak sen hala çocuk gibi davranıyorsun."
Yasemin elini savurdu."Aman ağabey beraber büyürüz işte."Kaşları çatıldı."Sahi ben size şey demeye gelmiştim."
"Ney,"dedim biraz daha konuşmayacak olursa kalkıp onu sarsabilirdim."Yasemin söylesene be!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE GELİN (BERDEL)
RomanceKoroğlu soyunun biricik kızı Yasemin, bir marangozun oğluna sevdalanır. Yasemin ve Ahmet... Bu iki aşık ölmesin diye Ahmet'in reşit olmayan kardeşi Rojda'yı Yasemin'in küçük abisine isterler. Hayat o an durur Dila için. İki kardeşini de kurban ver...