Merhaba biz gelldikk.
Keyifli okumalar...
Yorum yapmayı ve yıldıza dokunmayı unutmayın lütfen,♠️
Karanlık çökmüştü ve Bahoz ağa bir şeytanın faniyle oynadığı gibi oynuyordu benimle.
Sırıtarak izliyordu bu telaşlı hallerimi.
"Üstümü giyinip geleceğim,
geldiğimde"diyerek dolaba yöneldi ve pek bordo bir pjama takımıı çıkardığında bana döndü."Işıklar kapanmış olacak."Yutkundum.
Yaklaştı,nefesi yüzüme çarpıyordu.
"Uyurken ışık olmasından ve sesten nefret ederim asi,bu yüzden o yılan dilini tutman gerekecek."
Yüzüme üfledi aniden.Nefesi tenimi yakıp geçmişti sanki.
Şaşkınlıkla gözlerimi kapatıp açtım.
"Bunu yapabilir misin?"
Bakakaldım.
Ve Bahoz ağa sırıtarak geçip gitti yanımdan.
Banyoya girdiğinde elllerimi saçlarımın arasına daldırdım."Ne yapacağım şimdi?"
Gecelik
Onun banyoya gitmesini fırsat bilerek hızla dolaba yöneldim.
"Hadi be ordan!"
Bir tane bile kapalı usturuplu gecelik yoktu.Hepsinde mutlaka bir dekolte ve kışkırtıcı renkler vardı.
"Yatacak mıyım partiye mi gideceğim belli değil!"diye isyan ettim."Allah aşkına kim dizdi bu dolabı!"
Tamam...Sakin ol ve içlerinden en kapalısını giyin.
Biraz bakındıktan sonra en iyisi olan beyaz dizlerimin bir karış altında biten saten kalın askılıklı geceliği giyindim.
Hemen üstüne de geceliğe ait olan sabahlığı geçirdim.Aynaya baktım.
"İşte şimdi yeni gelin gibi görünüyorsun Sara Dila,"dedim kendi kendime."Ama bil bakalım ne eksik?"
Başımı iki yana salladığımda banyonun kapısı açıldı.
"Şimdi de kendi kendine mi konuşuyorsun?"Yanıma gelip üstten üstten baktı bana."Galiba bana gerek yok asi,sen zaten divanesin."
Konuşacaktım ki elini kaldırdı.
"Ses istemiyorum.Işıkları kapat."
Geçip yatağın örtüsünü kaldırdı ve içine girerek gözlerini üstüme çevirdi.
"Işığı kapat dedim kadın.""Seninle aynı yatakta yatacak değilim."
"Benimle aynı yatakta yatmana can atmıyorum.İster koltukta uyu ister balkonda.Ama sessiz ol ve artık kapat şu siktiğimin ışığını."
"Düzgün konuş Bahoz ağa,"Koltuğa bakındım."Şu küçücük tekli koltukta mı uyuyayım?"
"Umrumda değil ama istersen yer de bir seçenek tabii."
"Yorgan yastık yok ki odada.Bu saatte de dışarı çıkıp nasıl arayayım yerlerini bile bilmem."Aklıma gelen şeyle öfkeyle soludum."Hem neden ben yerde yatıyorum sen yat!"
"Burası benim odam asi."
"Ama benim de odam."
İtiraz eder gibi baktı.
"Yalan mı Bahoz ağa,soyadın gibi bu odaya da ortağım."Omuzlarımı salladım öfkeyle."Ve istediğim yerinde yatarım."
Hızla yatağa girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE GELİN (BERDEL)
RomanceKoroğlu soyunun biricik kızı Yasemin, bir marangozun oğluna sevdalanır. Yasemin ve Ahmet... Bu iki aşık ölmesin diye Ahmet'in reşit olmayan kardeşi Rojda'yı Yasemin'in küçük abisine isterler. Hayat o an durur Dila için. İki kardeşini de kurban ver...