19.ÖLÜM FERMANI

4.1K 179 107
                                    

Selaammm canlarım ciğerlerim bizz gelldiiiikkk!

Nasılsınız,umarım iyisinizdir.

Bu arada 8k okunmaya ulaşmışız artık büyük bir aileyiz!!

Bölüme geçmeden önce yıldıza dokunabilir misin?

Bol bol yorum yapmayı da unutmayın lütfen,sizi seviyorum ♠️

Keyifli Okumalar....

   
                               ♠️
      


Bahoz Koroğlu'ndan...

"Kewe'nin mezarını bulur bulmaz alacağım onu Bahoz.Ve sen seneler sürse bile onun mezarına bir çiçek dahi bırakmayacaksın."

Arkadan bir kadının sesi yükseldi.

"Benim bir mezarım bile yok Bahoz.Sen yeni karını benden çok mu sevdin de onun ruhu için bu kadar uğraşır durursun?"

"Dilber?"

"Beni sevmedin değil mi Bahoz? Ölümümün fermanını sen imzaladın, beni hiç sevmedin."

Onu gördüm.Solgun yüzünü, mor dudaklarını uzun sarı saçlarını.

"Siktir,"diyerek sıçradım olduğum yerden."Siktir!"

Rüya mıydı bu olanlar?

Hala daha hastanedeydim, uyuyakalmıştım.Elimi başıma atıp sertçe sıvazladım.

Azat Botan'ı neden gördüğüm aşikardı ama eski karım...

"Kabustu Bahoz,"diye fısıldadım kendi kendime."Kötü bir kabustu."

Zaman bu andan sonra su gibi akıp gitti demek isterdim ama olmadı.Bir hafta, tam bir hafta boyunca bekledik.Kimse konuşmadı doğru düzgün kimse yemek yemedi doyasıya yahut kimse gülümsemedi.

Dila uyanmadı.

Yukarı çıkıp aldığım çayları bizimkilere dağıttım.

"Eyvallah,"dedi Murat ardından karısına döndü."Şilan, sevdiğim eve geç artık biraz dinlen."

Şilan ona uzattığım çaya yandan bir bakış atıp "Sağ ol," diyerek aldı ve ekledi."Duymamış gibi davranacağım."

Gülümsedi Yasemin."Ben de genelde Ahmet'i duymamış gibi davranıyorum."

"Haklı,abla biraz dinlensen iyi olur."
Ahmet başını iki yana salladı."Ayrıca sevgilim çok tesüf ederim ben seni hep dinliyorum."

"Ama kocacığım ben seni hep dinleseydim 3 kere boşanmış olurduk."

Şilan tebessüm ettiğinde Murat tiksiniyormuş gibi baktığı çifte
"Iy,"dedi."Sizden tiksindiğimi söylediğimde de duymazdan gelin."

Başımı sallayıp"Dila,"dedim sessizce."Beni böyle bir grupla yanlız bıraktın hani bilmem farkında mısın?"

"Senin benim kardeşimi bıraktığın zor durumları sayardım ama o kadar fazla var ki enerjimi bacım için beklerken harcmaktan yana kullanacağım ki bu seni görmezden gelmekle öldürme isteğimle eş değer bir seviyede."

"Höh be!"

"Aşkım,nefes al."

"Amin,"dedi Yasemin."Abla nası tek nefeste o kadar kelime söyleyebiliyorsun ,anlatsana?"

"Dila benden beterdir aslında.Sadece belirli kişilere böyle çok konuşur.
Sevdiklerine sevildiğini bildiği insanlara.Üstelik o kadar konuşur ki kulakların sızlar."

DİVANE GELİN (BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin