Herkese Merhaba!
Gece bekçisi ben ve sevgili karakterlerim size uzunn kitap formatında 12 sayfalık bir bölümle geldik bu kez canlarım ciğerlerim:)
E emeğimi göz ardı etmeyeceğinizi biliyorum.Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen olur mu?
Sizi seviyorummm♠️
Keyifli Okumalar...
......
"Bahoz!"Kapıya vurdum öfkeyle,ellerim acıyordu ama hissetmiyordum sanki bu acıyı."Kapıyı aç,Bahoz ağa!""Ağam etme,gelin ağamı or-"
"Sus Fatma abla,"dedi Bahoz."Yoksa senin de kalbini kırarım."
"Ama ağam,"
"Yeğenim ne oluyor burada?"
"Bahoz,"diyen Zilan hanımın sesini işittim."Ne kabahat işledi ki bu gelin,ona bu cezayı verdin."
"Karışmayın daye."
"Oğul,söyle suçunu cezası elbet aşiret büyüklerince verilir."
"Namussuzluk mu etti yoksa yeğenim,"
Bir çığlık sesi böldü herkesi.
"Zilan hanımım,"dediğini duydum Ayşe'nin korkuyla."Yusuf vurulmuş!Ağam görmez misin Yusuf ile Miran!"
Zılgıt sesi yükseldi.
"Başımıza gelene bak,bu buke eve girdiğinden beri felaketler sardı yanımızı!"
"Oğul,"dedi Zilan hanım."Oğlanları sen vurdun,değil?Yoksa aklıma gelen...
Allah'ım sen koru,yoksa bu gelin kapıdakilerle-"Kapıya vurdum."N'olur dinleyin beni,
suçsuzum ben!""Karışma anne,"dedi Bahoz."Onlar emrime uymadı diye döktüm kanlarını."
"O vakit suçunu de bu gelinin oğlum?Ne etti,ne etti ki senin o yufka yüreğin bile bu cezayı reva gördü ona!"
"Bu onunla benim meselem daye,mudaxele nekin."Siz karışmayın.
"Buna izin veremem oğul.Nazif ağa Kars'tadır.O gelene aşiret heyeti kurulana dek bu kıza ceza veremezsin."
"Yeter."diye kükredi bu kez Bahoz ağa."Bu kadın,bu eski ahırdan ben diyene dek çıkmayacak.Emrime karşı gelenin konağımda işi yoktur."
"Bahoz ağa!Duyuyor musun beni,sana söylüyorum!Çıkar beni buradan,yemin ederim ben bir şey yapmadım,çıkar beni!"
Kapıya vurdu serçte,irkilerek yere düştüm.
"Buradan aşağısı ölüm asi,eğer beni bir kez daha öfkelendirirsen,seni bu kez sahiden öldürürüm."
Öfkeyle baktım eskimiş kapıya.
"Yemin ederim bu ettiklerini asla unutmayacağım Bahoz Koroğlu ve yemin ederim sana da unutturmayacağım."
.....
Burası Karanlık.
Kötü eskimiş bir rutubet ve arkamda olduğunu tahmin ettiğim samanların kokusu...
Ben buna mı layıktım?
Ben onun gözünde buna mı layıktım sahiden?Kaç saat geçmişti bilmiyordum.Ama uzun süredir oturuyordum burada.
Gözlerim yorulmuştu,gece mi olmuştu?Bilmiyordum...
"Allah'ım benim günhasızlığım sana ayan,ne olursun artık dök bütün gerçekleri ortaya..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE GELİN (BERDEL)
RomanceKoroğlu soyunun biricik kızı Yasemin, bir marangozun oğluna sevdalanır. Yasemin ve Ahmet... Bu iki aşık ölmesin diye Ahmet'in reşit olmayan kardeşi Rojda'yı Yasemin'in küçük abisine isterler. Hayat o an durur Dila için. İki kardeşini de kurban ver...