KESİT

626 44 5
                                    


Ay herkese merhaba ben bölüm yazdım ama okunma ve yorum sayısı düşük olduğundan paylaşamıyorum...

Ama içimde kalmasın okumanızı istediğim minnak bir kısım var. Kesit diyelim mi?

Siz hiç Sedat Murat Karlıca ve Şilan Karlıca'nın hikayesini merak ettiniz mi?



*

Yazardan....

-8 Yıl Önce-

Mardin'de sıcak bir yaz günüydü.
Esnaflar kepenklerini açmış, bereket duaları ederek ilk siftahlarını bekliyor bir yandan da gelen giden müşterileri ağırlıyorlardı.
Bölgeyi avucunun içi gibi bilen subay Sedat operasyondan dönmüş, ilk çarsına çıkmıştı.

Midyat'ın en renkli dükkanlarının arasından geçip gidecek hep olduğu gibi köşedeki kahvede biraz nargile keyfi yapacaktı.

Aklında operasyonda bir kişiyi bile şehit verse ne halde olacağı dönüp dolaşıyordu.Savaş psikolojisi yıllar geçse dahi o ilk andaki dehşeti aratmıyordu.

Ölüm ile burun buruna gelinen o ilk, kısacık an...

Saniyeler yaşamak ve ölmek arasındaki ilmeklerdi.Ve o ilmeklerden biri söküldüğü an kutsal denge bozulurdu.

Ölüm ile nişanlıydılar. Asker olmak işte bu demekti.

Bayburtlu erin söylediğini düşündü Murat
"Komutanım,"demişti son kontrollerden sonra."Bu itlerle dans ediyordunuz dans! Hey maşşallah!"

Bayburtlu'nun dedikleri doğru olsa da hala daha ilk zamanlardaki gibi adrenalinle dolu oluyordu sadece bununla başa çıkabilmeyi öğrenmişti.

"Kızım ederi budur."diye bağıran bir esnafın yanından geçen Murat kaşlarını çattı.Amma da gürültü vardı.

"Yok ya,"dedi karşısındaki kız."Marangoz kızıyım ben Bekir abi, beni kandıramazsın. Fatih ustayı bildin mi, he işte babam olur."

Bu dillinin nasıl birisi olduğunu merak etse de dönüp kıza göz ucuyla bile bakmadı.
Ayıptı.

"E kızım ne yapayım bilirim amma sen ondan yaman çıktın!"Başını iki yana sallayan kır saçlı adam bunalmıştı."Bezdirdin beni."

"Sen beni bezdirdin!"

Murat bu kavgaya dokunmadan sıyrılıp oradan geçerken esnafın yaka silktiğini görmüştü."Seni alacak adama acıyorum!"

Sahiden, ya böyle cazgır bir karısı olsaydı?

Ama yok sessiz sakin birini de istemezdi. Bir an duraksadı ve kıza doğru merakına yenik düşüp dönecekken o bağırtıyı duydu ve bundan vazgeçti."Beni alan yaşadı amca sen kendi kokoş karına bak!"

Terleyen alnını hafifçe silip yürümeye devam etmeden önce içinden fısıldadı."Allah korusun."

*



Eheheheh. Ya çok minikti biliyorum ama okumanızı istedim. Yeni bölüm nerde yeto dediğinizi duyar gibiyim ama son attığım bölümün okunma vote ve yorum sayısı acık yükselene dek paylaşım yapmayacağım. Emek ettik o kadar....( ağlıyorum)


Sizi seviyorum, canlarım ciğerlerim 😘🥰🌺😍

DİVANE GELİN (BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin