Herkese merhaba bizz geldikk...(Sizce ben okuyucularıma kıyamayıp bölüm atmış mıyımdır?Atmışımdır dndkkdkd)
Vote sınırı geçilmedi ama yorumda yağdıran okuyucularımın emeğine kıyamadım,atıyorum bölümü.
Sizi seviyorum ve iyi ki bizimlesiniz♠️
Keyifli okumalar...
♠️
Gözlerim acıyordu.
Hatta tüm bedenim...
Karanlıktaydım ama mavi gözlerime vuran delici bir ışık vardı.
Zorla da olsa açtım gözlerimi,etrafa bakındım.Bir yatak odasındaydım.
Tamamen siyahlarla döşenmiş bir yatak odası...
Neredeydim ben?
Kendimi zorladım kalkmak için.
Bir an sonra üstümdeki bordo örtüyü kaldırıp ayaklandım.Aynaya çarptı gözüm.
Hastane kıyafetlerim üstümden çıkarılmıştı.Uzun koyu bordo bir kaftan vardı üstümde.
Kim giydirmişti beni böyle?
"Allah'ım,"dedim korkuyla."Neredeyim ben?"
Aynadaki kadın sanki benim yansımam değil,bir başkasıydı.
"Neredeyim ben!"Hızla pencereye koştum.Perdeyi aralayıp dışarı baktım.
"Neresi burası?"Bir villadaydım.Havuzlu bahçenin her yanı adamlarla doluydu.
Azat Botan havuz başındaki koltukta oturmuş rakı içiyordu.
"Allah belanı versin Azat."
Perdeyi kapatıp odaya bakındım.Ne yapacaktım şimdi?Nasıl kurtulacaktım ben bu cehennemden?
"Allahım yardım et,yardım et."Ellerimi saçlarımdan geçirdim hırsla.
Düşün.Düşün Dila düşün.
Buradan kurtulmanın bir yolunu düşün...
Odada çekmecelere baktım.Yalnızca kıyafetler ve bir kaç para makyaj malzemesinin dışında bir şey yoktu.
Hırsla çekmeceyi kapatıp gözlerimi yumdum.
"Sakin ol,sakin ol Dila bir şey olmak zorunda.Bir şey bulmak zorundasın."
Diğer yerlere bakındım.
Hiçbir şey yoktu!Lanet olsun ki ne telefon ne de kesici bir şey yoktu.
"Azat Botan bu riski göze alamazdı zaten."
Başımı iki yana sallayıp dışarı çıkmak için hareketlenmiştim ki odanın içindeki kapı dikkatimi çekti.
Banyo olmalıydı,kapıyı açtığımda yanılmadığımı anladım.Bir banyodaydım.
Hızla ilerleyip dolaplara baktım.
Yalnızca havlular vardı.Ve bir iki tane de mum.Yeni alındığı belli olan bir diş fırçası ve macundan başka bir şey yoktu.Aynaya baktım.
Odaya geri dönüp hızla saçlarımdan düşen altın sarısı şalı alıp zaten sargılı olan elime sardım.
Hiç düşünmeden indirdim yumruğumu aynaya.
Ayna parçalara ayrılıp yere düştüğünde parçalardan en sivri ve uzun olanını aldım.
Elimdeki şaldan kurtuldum.
Odanın kapısına doğru gidip hırsla kolu çevirdim ama açılmadı.
Kilitliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİVANE GELİN (BERDEL)
DragosteKoroğlu soyunun biricik kızı Yasemin, bir marangozun oğluna sevdalanır. Yasemin ve Ahmet... Bu iki aşık ölmesin diye Ahmet'in reşit olmayan kardeşi Rojda'yı Yasemin'in küçük abisine isterler. Hayat o an durur Dila için. İki kardeşini de kurban ver...