Duyuru

365 10 0
                                    

Herkese Merhaba!

Uzun uzun zaman önce yazdığım bir kurgum vardı. Yalnızca ilk dört bölümü hazır, okumak ister misiniz?

https://www.wattpad.com/1470471583?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_content=share_writing&wp_page=create_on_publish&wp_uname=Eysansu_

~Senin Sokakların Alıntı~

"Leyla!"Kapıya inen yumrukla olduğum yerde titrediğim an kapı gıcırtılar çıkararak açıldı ve gözleri kana bürünen ablam odama girdi.Elinde sütyenimi tutuyırdu."Bu ne Leyla! Ortalıkta nasıl bırakırsın çamaşırını ya enişten görse? Ne bok yiyeceksin? He! Arsız mısın sen Leyla, namussuz musun? Enişten ne düşünür hakkında?"

Dün gece beni taciz eden, sütyenimi ona vermezsem ablamı uykusunda boğmakla tehdit eden eniştemin hakkımda düşündükleri netti aslında.

Kaşlarımı çattım."Farkında değilim abla,"dedim birazcık bile üzgün çıkmamıştı sesim. Kısıktı üstelik. Sahi benim sesim ablama ilk kez eniştemin yaptıklarını anlattığımda yüzüme indirdiği tokattan sonra hep kısıktı."Bir daha olmaz."

Yüzüme uzun uzun baktı. Sertçe verdiği nefeslerden yüzündeki öfkeden aslında bana nefretini kusmak istediğini anlıyordum ama bunu yapmıyordu.Çünkü biliyordu ki beni bu evden gönderirse kocası da giderdi.
Ne acı, dedim içimden. Bir kadın için ne acı bir durum.

Bir insan için, ne kadar alçakça bir durum.

"Abla bana nefret eden gözlerle bakıyorsun ama suç bende değil,"dedim tek nefeste."O adam dün gece."

"Sus sus sus!"diye böldü beni ellerini kaldırarak."Kocam hakkında gene atıp tutma! Delisin sen, uydurup uydurup doğru olmayan hikayeler anlatıyorsun!Sen benim yuvamı mı bozmaya çalışıyorsun Leyla!"

"Güneş!"diye kestim lafını. Onaa doğru yavaşça adımladığımda gözleri yuvalarından çıkacak gibiydi."Sence bu siktiğimin hapishanesi yuva mı?"

"Git o zaman!"Sütyeni yüzüme fırlattı."Siktir git o zaman Allah aşkına Leyla! Git o zaman!"Ellerini saçlarının arasına daldırdığında kalbime indirdiği darbe diğerlerinin hasarına karıştı ve ben ölüme bir adım daha yaklaştım.

"Kocan bırakmıyor."

Profilimden ulaşabilirsiniz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DİVANE GELİN (BERDEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin