"NE NE NE NE?!" Oikawa duyduklarını sindirmeye çalışırken fenalık geçirmenin kıyısına gelmişti. Kenma da o sırada Shoyo ile Kageyama'nın karşılaşma olasılıklarını düşünüyordu."Cidden Shoyo, kara insanlarıyla kara voleybolu mu? YÜRÜMEYİ BİLE YENİ ÖĞRENDİM." Omuz silkti Hinata. "İlk başta seni uyarmıştım." Oikawa ona kötü kötü baktı. "Bu kadarı normal değil ve ben de beklemiyordum. Kara insanıyla karşılaşıp arkadaş olmak mı? Birde sırrının açığa çıkması mı?"
Kafasını iki yana salladı. "Çok dikkatsizsin." Yine omuz silkti. "Ama kabul et denemek istiyorsun." İtiraz etmedi. "Benim gitmem lazım artık. Eğer onu görmek veya tanışmak istiyorsan peşimden gel. Ayrıca Kenma."
Ona baktı. "Ya ikiniz birden ya da hiç kimse. 5 kişi olup birimiz kenarda dursun istemiyorum. Geliyor musun?" Omuz silkti. "Her türlü gideceğim zaten önemli değil. Gelirim." Hinata onaylayarak Oikawa'ya baktı. "İş sende bitiyor. Hadi gel." Bileğinden yakalıp sürüklemeye başladı,
Oikawa gözlerini korkuyla açtı. "D-dur Shoyo!" Hızla giderken ona baktı. "Her türlü geleceksin zaten korkak kral. Bari geç kalmayalım." En sonunda pes etti ve bileğini kurtarıp hızla kıyıya yaklaştılar. "Ben burada duruyorum." Kafasını salladı. "Tamam."
Kafasını çıkardığında kıyıda oturduğunu görmüştü Kageyama'nın. Son kez yutkundu ve ilerlemeye başladı. En sonunda kafasını çıkardı. "Kageyama." Çocuk şaşkınlıkla ona baktıktan sonra ayağa kalkıp suyun yanın geldi. "Shoyo. Sen gerçekten deniz kızısın." Shoyo kıkırdağında Kageyama kızararak kafasını eğdi. "Deniz erkeği yani. Alışkanlık olmuş."
Elini uzattı Hinata. "Kıyıya çeker misin?" Kageyama eli tuttu ve kıyıya oturmasına yardım etti. Su altında parıldayan kuyruğu yakında görmesiyle Kageyama şaşkınlıkla bakmaya başladı. Altına giydiği kısa şortu umursamadan suya yanına oturdu. "Şey, dokunabilir miyim?" Shoyo ilk başta deniz insanlarında bunun özel bir şey olduğunu söyleyecekken vazgeçti. Bilmesine gerek yoktu
Kafasını salladı. "Gıdıklanırım ama dikkatli ol." Kafasını sallayıp elini suyun içine soktu ve pullu kuyruğu hafifçe elledi. "Süper." Elini biraz üst yüzeye sürttüğünde Shoyo dayanmayacağını düşünüp elini çekmişti. "Tamam. Yeter. Fazla hoşlanmıyorum bundan."
Sonra ona baktı ve derin nefes aldı. "Özür dilerim Kageyama. O gün öyle kaçtığım için. Ama çok korkmuştum. Deniz insanları kendilerini ne olursa olsun kara insanlarından ve hayatlarından uzak durur. Öyle ki yüzeye fazla yaklaşmaya bile tehlike gözüyle bakıyorlar. Ama ben." Doğan güneşe baktı ve gülümsedi. "Güneşe bayılıyorum."
"Seninle tanıştığımda gergindim çünkü kara insanıydın ama sonunda iyi anlaşmıştık. Bu yüzden seninle konuşmaya ve buraya gelmeye devam ettim. Sana daha önce söylemedim çünkü bana ucube gözüyle bakmandan endişelendim."
Sustu sonra. İçinde olan her şeyi söylemişti rahatlamıştı sonunda. "Shoyo, seni anlıyorum. Öğrenmemem gereken bir şeyi öğrendiğimi biliyordum. Hafızamı silmeyi bile düşündüm." Hinata kıkırdadı. Bu fikirleri nerden buluyordu?"Ama seni daha yakından tanımak istiyordum ve bu sırrın birçok şeyi anlamama yardım etti. İstemeden de olsa seni gördüğüm için mutluyum."
"Ayrıca deniz insanı olmak müthiş havalı bir şey." Hinata kahkahayı bastı. "İ-inan bana ilgi çekici bir şey yok." Kuyruğu gösterdi. "Bu mu ilginç değil? Saçmalama. KUYRUĞUN VAR."
"SUDA YAŞAYAN HERKESTE VAR ÖZEL DEĞİL." Kageyama omuz silkti hala havalı olduğunu düşünüyordu. "Peki ayakların nasıl oluşuyor? Bir tür sihir filan mı?" Kendini geriye çekti. "Öyle de denebilir." Kuyruğu çoktan parıldamaya başlamış ve biraz sonra bir çift bacağa dönüşünmüştü. "Hala muhteşem."
"Ah, bu arada ben su içinde voleybol oynuyorum." Kageyama şokla ona baktı. "Suyun içinde?" Kafasını salladı. "Tüm kurallar ve oynanışı aynı ama topumuz daha ağır ve daha çok güç uyguluyorsun." Kageyama Hinata'nın ilk günlerdeki yıkıcı gücünü düşündü. Böyle mantıklı geliyordu.
"Bizde de yarışmalar yapılıyor ve bu yıl son 3 yılın favorisi olan bir takımı VE BÜYÜK KRALI YENEREK bölgemizi temsil edeceğiz! Okyanusun her kıyısından olan takımlarla karşılacağız!" Kageyama neden bağırdığını anlamazken başka bir vücut sudan dışarı çıkmıştı.
"OFF, Sussana seni bücürük!" Hinata gülerken Oikawa ne yaptığını fark edip kafasına vurmuştu. "Off, buna kandığıma inanamıyorum." Kıyıya ilerlerken Hinata onu işaret etti. "Kageyama tanıştırayım Oikawa, nam-ı diğer Aptal Kral." Kıyıya vardığında gözlerini devirdi. "Haha çok komik. Yardım et de çıkayım şuraya." Hinata ayağa kalkıp yanına gitti ve elinden çekti.
Kuyruk yine ayakalara dönüştüğünde Kageyama yine şaşkınlıkla ona baktı. "Cidden müthiş." Oikawa gülümsedi. "Elbette öyle kara insanı. Sizler okyanus'un güzelliğini bilmiyorsunuz." Hinata gözlerini devirdi. "O halde niye karadasın? Sevgili deniz erkeği?" Ağzını açtıktan sonra geri kapadı ve kafasını kaşıdı. sevimli bir yüzle gülümsedi. "Değişiklikten zarar gelmez değil mi?"
"Ee, akşam gelip gelmemeye karar verdin mi?" Kageyama ona şüpheyle baktı. O da mı voleybol oyuncusu." Oikawa kaşlarını çattı. "Pasörüm canım. Sen?" Kageyama da kaşlarını çattı. "Aynı şekilde."
"Benim kadar iyi olmadığına eminim." Kageyama'nın kaşları daha çok çatılırken Hinata öksürdü. "Şimdi ikinizin de paslarına vurmuş smaçör olarak aynısınız. Fazlasıyla iyi." Oikawa gülümsedi. "Ama Oikawa, karada voleybol bildiğimizinkine hiç benzemiyor. Yani boşuna meydan okuma. Ben 1 haftada zor alıştım." Gülümsemesi söndü.
Ama omuz silkti. "Denemekten zarar gelmez bence." Hinata ellerini çırptı. "Kenma da gelecek zaten. Bu iş tamamdır." Oikawa gülümsedi ve güneşe baktı. "Gitsek iyi olur Shoyo. Dersler var birazdan." Kageyama somurttu. "Sizde de mi okul var?" Hinata ve Oikawa dediğini tekrarlayınca gülmüşlerdi.
"O halde görüşürüz." Hinata bir an durup arkasına baktı. "Söylememe gerek yok ama bu durumdan kimseye bahsetmemelisin." Kafasını salladı. "Bunu en başından beri biliyordum. Endişelenme. Söylemem." Gülümsedi.
İkili el sallayıp suya atladıklarında bir süre suya baktı. Sonra gülümseyip merdivenlere yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merman Hinata~Kagehina
FanficDenizin dibindeki kendi kentine yaşayan Hinata güneş ışığını çok seviyordu. Kageyama'nın voleyboldan sonra yapmayı en çok sevdiği şey gizli küçük sahilinde yıldızları izlemekti. Ta ki bir gün o sahilde oturmuş güneşi izleyen çocuğu görene kadar #k...