Top yere düşüp son düdük çaldığında Karasuno birbirine şaşkınca bakıyordu. Alkışlar Shiratorizawa'yı bulurken kaybetmenin acısıyla sıraya girdiler. Çok yaklaşmışlardı. Finalde uzatmalara kadar gitmişlerdi ama Ushijima onları gafil avlamıştı.Kimsenin sesi soluğu çıkmazken koç onları yemek salonuna götürmüştü. "Haydi. Güçlenmeniz için beslenmelisiniz." Önce Daichi, ardından Suga ve Asahi, sonra da tüm takım yerken sessiz sessiz gözyaşları döküldü.
Gece olup dağıldıklarında Kageyama eve gitmek yerine sahile gidip oturmuştu. Rüzgar yüzüne vururken az da olsa iyi gelmişti. Shoyo'yla bir yandan görüşmek istiyor, diğer yandan kaybettiklerini nasıl söyleyeceğini düşünüyordu. Gerçi saklayamazdı ya. Gerçek buydu.
Ama kesin bir şey varsa bahar turnuvasında söke söke intikamını alacaktı.
...1 haftanın ardından sabah sahilin yolunu tuttu Kageyama. Artık daha fazla orada kalmak için her şeyi çantasına hazır ediyor ve öyle evden çıkıyordu. Shoyo ile o sahilde eğleniyordu ve daha fazla sürmesini istiyordu. Ama bu sabah biraz geç kalmıştı. Yakınlaştığında biraz hızlandı ve sahile baktı. Her zamanki gibi yalnız Shoyo'yu beklerken bu sabah yanında başka birisi vardı.
Kaşlarını çattı. Buraya gelen başka birisi daha mı vardı? Tam gidecekken ayaklandıklarını görünce olduğu yerde durdu ne de olsa merdivenlerden çıkacaklardı. Çocuğa dikkatli bakınca kısa boylu, zayıf ve sarı saçlı erkek olduğunu görmüştü.
Ama onlar merdivenden çıkmak yerine suya gitmeye başlamıştılar. Ne yaptıklarını anlamaya çalışırken Shoyo havaya atlamıştı ama sorum şuydu, artık bacakları değil kuyruğu vardı.
Ağzı açık şekilde bakarken Shoyo kanıtlamak istercesine yunuslar gibi atlayarak suyun dışına çıkıp geri girmişti. Diğer çocuğun kuyruğunu göremediyse de daldı mı geri çıkmamıştı. Kageyama 15-20 dakika ardından kendine gelmişti. Sahile geri indi ve gördüğü sahneyi tekrar tekrar düşündü. Shoyo bir deniz kızı mıydı?
..."Bir daha asla karaya çıkmam Shoyo bu şeyleri kullanmak cidden sıkıntı." Suda şehre geri ilerlerken Hinata kıkırdadı. "Ama arada değişiklik iyi oluyor. Neyse artık senle beraber 4 kişi karaya çıkabiliyoruz." Kafasını salladı. "Oikawa'nın tepkisini asla unutmayacağım."
Bir hafta kara antrenmanının ardından Yachi ve Oikawa karada yürümeyi öğrenmiştiler. Ama 2 gün önce Kenma onları basınca ikili korkudan ne yapacaklarını şaşırmıştı. Hinata ise gülüp Kenma'nın bildiğini söylemişti. Biraz zorla da olsa Kenma'yı da karaya çıkartmışlar, Hinata da hepinizle uğraşamam diyip ikisini suya geri göndermişti. Ama Kenma çok rahat şekilde yürümesine karşılık zor olduğunu söylemeye devam ediyordu.
"Bende unutmayacağım. Şey bu arada uzun bir süre sahile gelemeyiz muhtemelen. Daha çok siz." Kenma şaşırarak ona baktı. "İyi de seninle birinin karaya çıkması hep istediğin şey değil miydi? Neden birden böyle söyledin?" Kafasını kaşıdı. "Bir turnuvalardan önce yorulmak istemediğim için bende bir tek yarın gideceğim. İki-"
Sustu ve omuzlarını düşürdü. "Yok ben bunu kimseye söyleyemem." Kenma gözlerini devirdi. "Kara insanını mı diyorsun?" Hinata ağzını bir açtı bir kapattı. "Ha? N-N-Nasıl?" Kenma ağzını kapadı ve evini gösterdi. "Okul çıkışı görüşürüz Shoyo." Kafası bir milyon olan Hinata gün boyu boş boş etrafa bakmıştı.
..."Şimdi, deniz kızları gerçek." Odada kendi aynasındaki yansımasının söylediği cümleye bile inanmazken elini saçlarına geçirdi. Halisinasyon gördüğü düşüncesi bile daha gerçekçiydi o anda. Ama o kuyruğu gördüğünü inkar edemezdi. Nasıl da güneş gibi parlıyordu-
Saçma düşünceyle kendine tokat attı. "Şimdi konu bu mu?" Sonra tekrar aynadan kendine baktı. "Shoyo çok yüksek ihtimalle kuyruğu olan ve suda yaşayan bir canlı." Söylediği cümleler aynı kapıya çıksa da daha gerçekçiydi bu. "O benim arkadaşım." Bu da gerçekçi bir cümleydi.
"Ayrıca bu neden sahil kıyısında sürekli olduğunu ve neden evini söyleyemediğini açıklıyor." Düşününce onun hakkında anlamdıramadığı bazı şeyleri anlamdırmıştı. Sahil ve okyanus onun eviydi. "Bunu niye gizledi peki?" Kendi sorusuna karşılık gözlerini devirdi. "Çünkü deniz kızı olması bir sır aptal. Yoksa deniz erkeği mi acaba?" Anlık düşündükten sonra konuyu boşverdi.
"Muhtemelen benim de öğrenmemem gereken bir sır." Nefesini verdi. Yanlış bir şey görüp görmediğini düşünmeye başlamıştı.
Acaba hafızanını silebilir miydi? Sorunun saçmalığıyla kafasına vurarken aslında ona teşekkür borçlu olduğunu fark etti. Takımın kaybettiği depresyonunu üzerinden çok hızlı atmıştı. Dur bi konu bu muydu?!
-Yazar delirdi-
Kafayı yemek üzereyken Kuroo'yu aradı. Elbette söylemeyecekti ama dikkatinin dağılması gerekiyordu. "Hey." Tek seferde konuştu. "Bulabildiğin tüm saçma hikayeleri ve anıları anlat. Dikkatimi dağıtmam gerekiyor."
...Sonunda Kageyama planını yapmıştı. Evden normal saatinden bir saat erken çıkmış ve sahilin yolumu tutmuştu. Hinata gördüğü gibi deniz kızıysa sudan gelmeliydi. Ayrıca kuyruğu bir şekilde 2 ayağa dönüşüyordu. Nasıl olduğuna dair zerre fikri olmasa da emin olmak istiyordu. Karşısına dikilip bir anda 'Shoyo, sen deniz kızı mısın? Şu filmlerdeki gibi?' Diye soramazdı ya. Emin olmalıydı.
Merdivenlere vardığında durdu ve şarkı açıp denize bakmaya başladı, etraf şu an karanlıktı.
Elli dakika sonunda suda hareketlilik olmuştu. Kafasını elinden ayırdı dikkatli şekilde baktı. Hinata'nın önce kafası suyun dışına çıkmış. Ardından kıyıya oturmuştu. Hayır yanlış gördüğü yoktu. Kuyruğu vardı. Büyülendiği görüntü karşısında yutkundu. Sonra Shoyo kendini biraz daha yukarı çekince kuyruğu bir çift bacak olmuştu şimdi.
Kageyama ayağa kalktı ve merdivenlerden inmeye başladı. Eğer bunu biliyorsa Shoyo'nun da bilmesi gerekiyordu.
Hinata gelen adım sesleriyle arkasını döndüğünde Kageyama merdivenlerin bitimine gelmişti. "Shoyo."
Hinata için o anda dünya durmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merman Hinata~Kagehina
FanficDenizin dibindeki kendi kentine yaşayan Hinata güneş ışığını çok seviyordu. Kageyama'nın voleyboldan sonra yapmayı en çok sevdiği şey gizli küçük sahilinde yıldızları izlemekti. Ta ki bir gün o sahilde oturmuş güneşi izleyen çocuğu görene kadar #k...