33: slovní fajt

30 5 3
                                    

TW: foreshadowing seggsualniho nasili

Tahle menší slovní potyčka se odehrála ve čtvrtek, osmnáctý den měsíce července. Venku 84 fahrenheitů, místy oblačno, ale jinak slunko pařilo tak jak mělo. Cestovatel se zrovna vracel z tréninku, a mířil si to k hromadě se žrádlem. Měl v plánu si dát něco normálního – né nic lidského z benzínky. Preferoval stravu přirozenou, ale čas od času si taky dal nějaký toustík nebo párek, ovšem. Teď si chtěl dát nějakou pouštní myš, ale když viděl, kdo u hromady sedí, trochu ho přešla chuť.

,,Vrať se tam, odkud jsi přišel, mazlíčku! Tady zkrátka a jednoduše není prostor pro příživníky jako jsi ty! Tohle je klan divokých koček, né tábor pro uprchlíky!" řval Dítě Kukuřice po Americkém Snu, který šel zrovna kolem hromady. Eh, týpek je evidentně zase v ráži. Kdykoli ho Cestovatel viděl, měl chuť mu rozcuckovat krční tepnu na sračky.

,,Já jsem teď taky divoká kočka, tak se klidni," odpověděl mu bez emocí Americký Sen a kráčel dál. To už mu chtěl Dítě Kukuřice odporovat, když si všiml, že se k hromadě blíží další oběť. Cestovatel si šel vybrat něco dobrého k snědku, aby si to mohl sníst někde v klidu, ale neunikl pozornosti hnědého debílka. Jak jinak.

,,Aha, mrdkožrout přišel!" zvolal a flusl Cestovateli na nohy. Ten zůstal tak deset vteřin beze slova stát, než zachytil to úžasné oslovení, kterým ho Dítě pokřtil. Pomalu se mu rozhořely tváře vztekem. Jak tohle může dopadnout dobře?

,,Čím jsem si vysloužil tenhle ojedinělý kus tvého genetického materiálu?" ptal se stále ještě s klidem Cestovatel, když se snažil flusanec z packy setřást. Ew, nechutné. Pokusí se zdržet emocí v hlase, aby Dítě nepodmiňoval k nějakému fajtu. Zároveň ho ale moc moc chtěl konfrontovat.

Dítě švihal ocasem a tvářil se fakt nebezpečně. S Cestovatelem to ale nic neudělalo. O co tomuhle jedinci jde je fakt záhadou. Je to prostě od přírody nehorázně zlý kocour, tak je to. Už se jako jižanskej píčus narodil. ,,Vzkaz pro všechny jako ty! Pro všechny, co kazí prospěch svých vrstevníkům tím, že jim lámou tlamy! A hlavně pro všechny mrdkožrouty!" Výborně. Za tohle je tedy zodpovědný Telka. Cestovatel si to uměl úplně nádherně představit; Telka fňuká svému toxickýmu učiteli, jak ho jeho vrstevník šikanuje! Roznáší o něm klepy a sračky, a společně se tím baví. Dítěti stačí velmi málo, aby vás zařadil do kartotéky 'vyhladit', takže jo, bylo jasný, že nějak takhle to probíhalo.

,,V tom případě mám pro tebe taky vzkaz," mňoukl Cestovatel a bez ostychu Dítěti flusl do ksichtu. Flusací válka? Not really. ,,Jsem hrozně rád, že jste s Telkou našli společnou zábavu v rýpání se v mém osobní životě, ale možná by ho zajímalo, jak moc jste si vlastně blízcí. Hm?" Dozvěděl se o něm přeci tu zajímavost! A to byl jeho žolík v této konverzaci.

Dítě Kukuřice se okamžitě naježil a otřel si z ksichtu Cestovatelův flusanec. ,,Cože?! Tak ty si myslíš, ty fakane, že jsi vyčenichal něco z mýho soukromí? To se teda šeredně pleteš!" zasyčel.

,,Nemyslím si. Podlaha se mi svěřila cos provedl – nedivím se, že si to za rámeček nedáš. A taky doufám, že ani ten Telka se to nedozví, protože i jemu by se udělalo blivno, to jsem si jist," ušklíbl se Cestovatel. Teď je štěstí na jeho straně.

Nyní už Dítě definitivně zuřil, ale jelikož měl ty dva strikes, asi se držel, co mohl, aby zde nezmlátil dalšího mučedníka. ,,Víš leda hovno! Ta kráva si vymejšlí, aby byla zajímavá!"

,,Za pravdu se jeden zlobí, že?" uchechtl se Cestovatel a vybral si z hromady myš, pak se otočil, že je na odchodu. Než ale definitivně odešel, ještě si pouštního hlodavce odložil, a na Dítě se otočil. ,,Tu přezdívku si asi nechám, díky. Mrdkožrout, hm, to zní rozhodně lépe, jak ta tvoje – násilník." Ach ano, cítil, že tento fajt vyhrál, ale to by nesměl být fajt s Dítětem, že?

Přímořskej klan: Stůj při mněKde žijí příběhy. Začni objevovat