5. díl

2.5K 119 0
                                    

Po probuzení jsem spáchala každodenní rutinu a vyrazila do práce.

„Kate," usmála jsem se na svou spolupracovnici a zároveň svou nejlepší kamarádku. Mohla bych říct, jedinou kamarádku.

„Ahoj, Emmie," usmála se a objala mě. „Něco nového? Nemáš dnes čas?" zeptala se hned.

„Nic moc, náhodou mám," vyplázla jsem na ni jazyk.

„Tak co něco podniknout?" usmála se.

„Proč ne," taky jsem se usmála. „Co chceš dělat?" zeptala jsem se a mezitím obsloužila dalšího zákazníka.

„Mohly bychom vyrazit někam do klubu, nebo tak?" podívala se na mě prosebně.

„Zapomeň," zasmála jsem se. Nejsem typ holky, co by se chodila bavit. Teda, bavím se, ale trochu jinak než ostatní. Pro mě je zábava prkno, knížky nebo relaxace u televize.

„Věděla jsem, že to neprojde," zasmála se semnou a taky obsluhovala.

„Tak já se večer zastavím s pizzou a uděláme si dámský večer?" tak napůl mi to oznámila a napůl se mě zeptala.

„To zní lákavě," kývla jsem na souhlas.

„No, tak domluveno," kývla a odešla ke stolu se zákazníkem, aby mu nabídla něco dalšího.

_

„Emmie," takhle mi říká jen ona. Je originální, to se musí nechat.

„Kate," opětovala jsem ji pozdrav.

Kate přešla do obyváku, na stůl položila 2 krabice s pizzou a sedla si na gauč. Já donesla víno, které obě milujeme a jako kulisu jsem pustila písničky v televizi.

„Tak povídej, určitě máš něco nového," přeměřila si mě pohledem.

„Tak trochu," přivřela jsem oči a na prstech ukázala malinkou část.

„No tak, jsem s tím," zasmála se nedočkavě.

„Znáš Harryho Stylese, ne?" zeptala jsem se ji, i když mi to bylo úplně jasné.

„Jo, je to sakra kus," dořekla a uznalecky pokývala hlavou.

Protočila jsem nad tím oči a dál jí vyprávěla o jeho nabídce.

_

„To je úžasné, musíš to přijmout!" vykřikla radostí.

„Nemůžu," povzdechla jsem si.

„Co to říkáš? Asi jsem ti nerozuměla," řekla překvapeně Katy.

„Kate, zamysli se. Proč by to dělal? V tom něco bude. Nemám ho moc v lásce a tohle je prostě divný," řekla jsem.

„Ne, ne, ne. Tohle byl tvůj sen, ne? Být nejlepší v tom, co tě tak naplňuje a baví. Tak proč to nezkusíš?" promlouvala mi do duše.

„Když já nevím," vykrucovala jsem se z toho.

„Emmo," řekla přísně a podívala se na mě pohledem aka 'nemel blbosti.'

„Tak jo, zkusím to, ale jestli se něco pokazí, podám si tě," zasmála jsem se. Nevěřím tomu, co jsem právě řekla. Možná to je tím vínem, co mám v sobě, jinak si to nedovedu představit.

„Íp," vykřikla radostně Kat a rychle mě objala. „Musíš mi o něm pak všechno říct, jasný?" ukázala na mě prstem.

„Jasny, jasny," zasmála jsem se s protočením očí. „Ale uvědomuješ si, že jsem kvůli tobě dnes vynechala mého miláčka," posmutnila jsem.

„Jako Harryho?" musel asi prostě rýpnout.

„Haha, strašně vtipný," zakroutila jsem hlavou a ona se za břicho popadala, jak se smála.

_

Pozn. autorky: Sice kratší, ale aspoň něco:P všem díky za přečtení:) Vážím si i tohohle:) Krásný den:-* -Džejna

Snow, please?! (Harry Styles - Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat